Salinero skenar?
Läste i Häst & Ryttare nåt om att Salinero skenat under ärevarvet vid VM i Aachen 2006 och Anky skrikandes efter hjälp ridit ut från banan. Sant? Nån som hittar klipp från detta isf?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Japp sant, ska se om jag hittar nå klipp
mkt intressant då Anky alltid säger "du ska ha kontroll i varje steg hästen tar"

huum hittar inget på de, vet att jag sett en sekvens av de

har inte heller hittat nåt… men hade varit kul å se ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
har också sökt.. borde ju finnas tycker man

Haha, det läste jag också! Rätt roligt, och hade gärna sett en film på det… ;) Förresten, att skrika uppe på hästryggen förvärrar väl bara situationen?… :S
Jag har ett litet problem med hästar som skenar… När jag var mindre (och även nu på senare tid då jag suttit på travare som fortsatt i princip okontrolerat men dock rakt fram bara~) och red på en ponny som kunde få lite brottom hem, eller bara tyckte det var väldigt roligt att galoppera utan att ryttaren hade kontroll… Det enda jag kan göra i dessa tillfällen är att asgarva! Blir även så då jag åker typ fritt fall osv - jag kan inte skrika, jag kan bara skratta ohejdat xD
Hakuna matata!

Haha, vad gulligt (Att du skrattar alltså)! xD Jag hade nog blivit rätt rädd, men absolut inte skriket :P
Vadå? Ingick säkert i dressyrprogrammet/ärevarvet. Ska ju vara speedat :P
Precis som en halt, en riktigt bra halt ska innehålla 7 steg, vet ni inte det? :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Hahahaha