Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1328 ggr
Lindbygarden
0

Bilder sökes

Vi behöver lite dressyrbilder till våra artiklar. Just nu söker jag framförallt galoppbilder, det kan vara träning eller tävling. Också en bra bild på häst i skritt både fri och samlad går bra..

Har ni bra bilder som vi kan få använda så säg till!

MiaMaria
0

Ska kolla lagret när jag kommer hem, galopp bilder finns säkerligen som är rätt ok

Lindbygarden
0

#1 Det vore perfekt! Har inte du bla bra galoppbilder på gulingen?

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten vit köttbulle i galopp :) Nattens Candrah o Therese Kurtson på träning.

Dyblygiad
0

Nationell framridning

Valdo RP 150 och Viktoria Logård.

Dyblygiad
0

Vackra Golden Garlic

MiaMaria
0

#2 Jo men även på pre.hingsten o lite andra hästar, vad vill du ha, är de perfekta bilder eller är de även bilder med fel i just för att visa fel?

Lindbygarden
0

Jätte fina bildeer Dyblygiad! Man ser verkligen att den är tretaktig på sista bilden!!

Jag vet inte riktigt, frågan är om första artikeln ska handla mest om basic och sen går vi in på övningar och hur rätta fel etc? Vad tror du om det?

Men det är klart med tanke på vad artikeln ska handla om så är det ju bra om det är ngrlunda korrektOskyldig

Just det! Dina gymnastikhoppningsbilder vill jag verkligen ha!!!

dijete
0

Jag har enormt mycket bilder, från Falsterbo har jag en del Dressyr-bilder, Kika in på min hemsida och se om någon är intressant. Skriv isåfall här i tråden eller via pm/e-mail vilka ni vill låna. Ni får dom i storlek som är precis lagom för artiklar. Länk hittar ni i min signatur =)

Lindbygarden
0

#8 Ahh suveränt! Ska genast kika!

LINDSKOG
0

Jag har en del bilder från dressyrtävlingar, finns några på http://frejalindskog.webblogg.se/foton :)

Lindbygarden
0

#10 Tack! Jag ska kika på dina bilder!

MiaMaria
0

Har skickat en hel hög till dig nu Kyss

Lindbygarden
0

Ohhhh… på vilken mail?