Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettnytt-i-dressyrvärlden-sverige
Läst 1107 ggr
joooossan
0

4a i Sverige

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få skriva av mig för gråter av lycka!

Jag sålde min shetlandsponny efter 6 år tillsammans, dessutom min första häst. Går inte att säga annat än att hon för alltid kommer ligga mig sååå otrooligt varmt om hjärtat med allt vi gått igenom.

Men eftersom gränsen för A-ponny i ponnytrav går vid 15 fick jag inte tävla henne mer efter en KANONsesång tillsammans. Jag hittade, vad jag trodde, ett suuperbra hem inte alls långt ifrån mig dessutom. Men killen som skulle få henne tröttnade på travet efter ett halvår och de hade henne tillsalu. Jag själv var mycket aktiv i försäljningen eftersom de visste hur rädd jag var om henne.

Hon kom till en Egon, som kör dressyr. Jag själv visste hur otroligt fin hon var även i dressyren så jag tyckte dte lät jättebra!

För några minuter sedan fick jag ett sms från de som sålde henne till Egon där det står:

Hej! Egon ringde och berättade att Freja debuterat i MSV dressyr i Flyinge och vunnit ÖVERLÄGSET! Hon och egon är nu rankade 4 i sverige efter denna tävlingen! Så häftigt!

Jag bara skriker och storlipar, så himmla skönt att veta att hon verkligen får arbeta och inte bara gå i en hage. Så jäkla stolt, glad och en lättnad som jag aldrig tidigare känt!

Ville bara skriva av mig, är sååå glaad!!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Lindbygarden
0

Men så underbart!! Förstår att du är jätte lycklig och lättad!Glad

HannaT
0

Vad kul! Skrattande

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

JMax
0

Wow!! Grattis!!! Vad är det för stam på henne?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

joooossan
0

Ja, såå härligt :D

#3 Absolut ingen superstam! Honär u:Utaja e: Alfons RS 302
Tingen av de har gjort superresultat förutom utställning :)

JMax
0

#4 Ännu roligare! Ingen av mina ponnytravare hade nån stam att tala om men kuta kunde de!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

joooossan
0

#5 Ja, jag tog kontakt med familjen som ägde hingsten och snacka om att de blev förvånade och började totalt skryta om Freja ;) För sista sesången jag fick med henne sänkte hon från 2.52 till 2.39 och jag tror hennes pappa hade gått 3.39 eller något! Hahah!

JTphoto
0

Grattis va kul :D

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

Marija
0

Åh verkligen roligt :D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

MiaMaria
0