Köpes: Min Häst
Min Hästtidningar från 70-talet sökes
Även presentalbum, postrar och annat som har med tidningen att göra. Allt är av intresse.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Bara från 70-talet eller nyare också ? Jag tror jag har någon så gammal tidning dock sitter nog inte framsidan ihop med innehållet men kan kika :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Nej helst inte nyare då jag bara saknar tidningar från 70-talet i min samling. men har du några nummer i riktigt bra kvalite som är nyare så kan även det vara intressant.
Ja bara du har framsidan med så den inte saknas så är jag intresserad!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Okej jag ska leta i morgon :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Fiona! Har du hittat några tidningar?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#4 Det har jag glöömt av
ska springa och kika nu!!
Jenny

Jag hittade inte den jag nämde men några stycken från -80 fast det är väl inte av intresse?! Jag återkommer om jag hittar den jag tänkte på!
Jenny
Nej tyvärr, har redan alla från 80-talet ^^ Fast är dina kompletta med affisher så är jag intresserad :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Tror inte det är posters i men kan dubbelkika sen :)
Jenny