Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 693 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 24 juni

God morgon!

Här skiner också solen idag! Ska strax packa ihop och fara till mormor för bad i poolen. Låter lyxigare än vad det är då det är en barnpool a la liten. Så det är väl så att det är barnen som ska bada!

Var ute igår kväll och försökte måtta upp ladugården. Har tre småponnyboxar (2x2 + 2x3.80) samt fyra större plus valfritt antal på andra sidan där måtten är 3.5 x12..

Så nu ska jag bara rita upp och bestämma vilken storlek det ska vara på de inneboende i stalletOskyldig Så jag har lite o pyssla med ikväll!

exitingsvillemo
0

god morgon

sitter och dricker kaffe och kollar datorn lite, så här på morgnen. Ska snart skjutsa barn till dagis och fara till jobbet.

Fint väder här också, hääärligt. Äntligen blev det sommar =)

Min nya sele kom igår, så i kväll ska jag göra ett försök att få tömmen lite mer medgörlig, just nu ser den ut som en telefonsladd efter att ha legat ihoprullad på lagret.

Hoppas ni får en underbar sommar-onsdag.

Puss och Kram på Er =)

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jag jobbar, som vanligt känns de som… Solen strålar från klarblå himmel, suck!

Jobbar fram till 16 o sen åker jag ut till svärmor där vi nu bor, sommar betyder boende hos sväris. Niklas han snickrar förfullt på en ny vedbod. Ska grilla till middag o sen ska båten sjösättas, har äntligen fått tag på båtplats.

Så de lär ju bli en tur med båten ikväll skulle jag tro, ska även försöka lägga upp de sista hästsakerna på bloggen så jag kan kasta ut annons på de.

Hoppas ni får en fin dag!

Peppe
0

God morgon!

vi lämnade kvar Blacky i sinnerstad över natten till igår så jag red i ridhuset igår igen. gick jättebra ända tills jag typ fick värmeslag eller nåt? trodde jag skulle ramla av hästen, eller åtminstone spy så det blev rakt från galopp till avskrittning å sen in i stallet…

sen drog vi vidare till hovslagaren, och väl där hade deras fölis äntligen kommit. tror tom min hästrädda och väldigt oitresserade mamma smälte :o)

idag rider vi nog ut, finns inte så mycket att välja på här ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

morrn.

idag ska vi ner i tvättstugan o hämta tvätten som hängdes igår. Sen ska det sista packas inför skåneresen och vikingamarknaden. Vi ska till några second hand butiker o se om de har något vi kanske skulle kunna behöva där. Sen ska jag hinna ut till min häst som jag itne sett på år och dar känns det som…

De har tydligen bytt hagar sen jag var där sist så det är ett tag sen :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

J-Parnebo
0

God morgon.
underbart väder idag också, ska snart börja plocka undan lite. och efter det ska min systerson rida Kanel, sedan ska jag träffa en kompis och ikväll kommer hovslagaren,