Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettbilder-och-filmer
Läst 731 ggr
AnnaKlara
0

Kritik

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan, det här får bli mitt första inlägg här :)
Skulle vilja att ni kommenterade lite och säga vad jag kan förbättra.

Jag trodde inte jag satt så kasst egentligen, men när jag såg den här filmen blev jag lite knäck.
Jag vet att jag sitter i världens hemskaste stolsits, och att mina händer måste upp och ihop.
Sen behöver jag få med bakbenen mer, han går mest och kröker på nacken.

LinaN
0

Den starkaste kritiken är som vanligt mot kamerapersonen. Det är skakigt, ryckigt och svårt att se något… är det filmat med mobilkamera?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

AnnaKlara
0

Haha det är hon redan medveten om, do det är det.

LinaN
0

Med tanke på kvalitén på film och utförandet av filmandet så tycker jag att du själv sammanfattade det bra själv. för under rådande förhållande så har JAG väldigt svårt att se något annat tyvärr.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Tyvärr så pass dåligt filmat så de e svårt o se detaljer. Du sammanfattar bra själv men de jag skulle vilja är att du rider honom FRAMÅT! Nu går ha o sover o släpar benen efter sig. Höj grundtempot minst 2 steg annars kommer han aldrig att kunna börja använda sin bakdel o trampa under sig.

Lycka till!

Maliiin
0

Kan bara hålla med. Filmen skakar så mkt så jag blir yr:p

Så tyvärr kan jag inte säga mkt mer än dom andra ovan!

f97lintro
0

Händerna är ganska mycket isär, det ända jag kan se…,fast som dom andra säger är det kanske inte världens bästa film och är inget proffs:P

[LoveNasse]
0

Jag tycker det såg rätt bra ut. Lite för särade händer som ovanstående säger men annars rätt bra. Sitt lite tyngre i sadeln, något kortare tyglar och arbeta mer med benen om jag måste komma på något.. :)