God morgon 17 juni
God morgon!
Här skiner solen och jag vaknade på soffan imorse!! Var uppe sent och såg life of benjamin button- såååå bra och brad jag vad säger man? Han överglänser sin sambo big time när det gäller att agera!
Igår släppte jag ihop hästarna samt tränade Fogerty lite på visning för hand, e ju själv inget proffs utan det blev skritt,trav och ställa upp i all enkelhet.
Men han visade iallfall en hel del trav för första gången samt blåste upp sig rejält!! Det är mycket ettåring och hantera när de ligger på en mankhöjd 1.58
Idag blir det städning här hemma som gäller samt lite röj ute, förhoppningsvis ska jag också få tömkört idag.
Ha en skön dag!
Jo förresten, har ni era planer klara för midsommar?

Gomorgon!
Sjukt trött idag, jobbigt med vovve som trots tratt ska ligga i sängen, bökar runt o ska bädda, rivs med tratten osv…
Jobbar 8-11.30 o sen ska jag åka o handla lite till vovve. Sen ska jag försöka baka något, vi har rallylydnads avslutning i kväll så tänkte ta med något gott. Ska även hämta min dator som varit hos doktorn.
Planer för midsommar hade vi tills Oskar gjorde illa sig, nu blir de nog lugnt, lite grilla, lite öl ja, lugnt o mysigt hemma vid
Morrn!
Vaknade av ett telefonsamtal, det vart min blivande AR tränare så vi snacka litet en stund så senare idag ska jag ringa och boka in mig på nästa träningstillfälle i juli. Ska bli skoj :D
Pratade lite om utrustning och så och hon sa att ta med det du känner att du behöver och som ni brukar använda!
Så det kändes ju fint :D Hon verka väldigt trevlig så nu får vi hålla på tummarna att det fungerar.
Solen skiner och idag ska jag ut till stallet!
Sen under dagen ska jag fortsätta både plugga och sy på min klänning. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God em!
Idag har jag vart och jobbat några timmar & oturen håller i sig för pållarna där. Nu var treåringens ena knä rejält svullet fast han visade ingen hälta… Jag har även tömkört Dodde, suttit vid datorn & skjutast syrran till Carina. Vi pratade även lite om ridlägret som verkar bli helgen den 10,11 & 12 juli så det kommer nog bli toppen, vi ska rida på långritt till en sjö och övernatta och sen hoppa på en terrängbana :)
Midsommar är inget planerat än… Försöker haffa en kompis men hon är inte säker på vad hon ska göra än. Resten av högen åker iväg…
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg