Selekterade läsare
Jag har varit in någon enstaka gång på denna sight, och blev tämligen förbluffad när jag inte hade tillgång till, och kunde läsa artikeln om SM för juniorer/ponny. Kan någon förklara denna selektering.
Jag är medlem i welshponnyifokus, har det något med saken att göra?

Jag är också förbryllad över detta. Tänkte att det kanske bara var för medlemmar så jag gick med här i dressyr, men kan fortfarande inte läsa artikeln…
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
Oj! Nej nej den är inte publicerad ännu!
Utan alla artiklar man arbetar med här ute "syns" men ligger bara som aktuella utkast och kan bara läsas av den som skriver artikeln plus Medarbetare.
Jag är nämligen tvungen att ha den i det formatet då jag gör om resultatlistor härstamningar etc. Skriver jag allt i ex words och sen kopierar in så kastas allt om.
Jag väntade på sista bilden på Poet nämligen så den är inte helt klar.
Artiklarna hamnar som huvudnyhet så fort de är publicerade!
TS Varför skulle ditt medlemskap i welshponnyifokus ha med saken att göra?
Så nu är den publicerad och ska vara läsbar för alla oavsett om man är medlem eller inte
Hoppas få än mer bilder att uppdatera artikeln med sedan!

Ja, nu funkar det. Härligt! Och kul att se lite bilder från SMet för en annan som bor lite för långt ifrån för att åka! Men vad lustigt att artiklarna ligger synliga sådär innan de är färdiga, men då har jag lärt mig något nytt idag!
Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus
#4 Ja, alt att man har en helt blank ruta på första sidan. Så jag la rubrik och bild och tänkte det skulle fungera som en "teaser" och hade inte en tanke på att folk skulle tro att vi selekterade läsare här!
Så jag nålade denna!