OT : Godmorgon 15 juni
Godmorgon ! :)
Vaknade av att jag hade väldigt ont i halsen. Kanske inte så konstigt eftersom jag stog ute i regnet hela dagen igår, eftersom jag var funktionär på ridkskolans hopptävling.
Men men, senare idag blir det nog att åka ner till stallet & kolla på när dom på ridlägret rider :)
Ha en bra dag ! //Victoria
God morgon!
TS Va trist att vara förkyld hoppas att du snart känner dig bättre igen!
Jag själv sitter och söker efter härstamningar samt rastillhörigheter till artikeln om SM i ponny/junior dressyr.
Så den kommer snart att publiceras, bara jag hittar allt!
I övrigt så skiner solen här och vi ska snart åka och köpa lite glass!

Godag!
Jag har nu jobbat några timmar o slutar precis. Ska hem o gå med vovve o handla lite o sen kl 15 så har jag tid hos veterinären för kasteration av vovven. Väldigt nervös, tänk om de går snett?? O mer blir de inte idag, se efter vovve i kväll så han mår bra.
Just ja, ska även ring 3 för tredje gången oxå, pratade med den 2 ggr förra veckan om mitt mobila bredband som inte fungerar som de ska. Nu e jag riktigt upprörd på dem, tänker minsan inte betala för något som inte fungerar!!!
Så ni får hålla tummarna!!
#2 är det en hanhund? då brukar det gå rätt smidigt. man får ju hem dem samma dag. det är två små snitt och så knips knips o sen är det klart. eventuellt nått litet stygn sen.
Idag ska jag till köpcentrat o till harald nyborg, där ska vi köpa ett nytt tält inför vikingamarknaden nästnästa helg. det tältet vi hade sist höll vi ju på att dö i…. trångt och enkelt lager tältduk så allt var ju genomsurt på morgonen.
Sen ska vi väl gå å smålulla litet i butikerna innan vi åker ut till stallet o tittar till lillhästen och sen hem o glo på film. Det blir en lagom slapp dag känner jag.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#3 va med under kasterationen (såklart, lämnar honom inte på nå stort o opersonligt ställe), han mär bra nu, men trött fortfarande o fruktansvärt SUR på tratten. Ett snitt blev de o så stygn som försvinner av sig själv, skönt!
#4 Va skönt att allt gick bra!