Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettövrig-dressyr
Läst 1019 ggr
Husberg
0

Nöjdaste ekipaget?

Ladda upp en film eller en bild på dig och din häst när ni rider er dressyr som finast, Kommentera något du tycker är viktigast och något du vart nöjd över ditt foto/film.

Självklart får man ge kritik och kommentera, glöm inte att skriva längst ner i ditt inlägg ifall du tål kritik eller ifall man inte får kritikesera.

Lycka till!

starcatcher
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är nöjd med det här tillfället för att jag bara haft hästen i en månad ungefär, och när han kom till mig var han bara skogsriden och hade knappt haft bett i munnen, han var inte jobbad på bett i alla fall. rider egentligen inte dressyr där, värmer upp innan hoppningen bara, har ingen riktig dressyrig bild än. jag är också nöjd över hur min sits förbättrats på kort tid, även om man önskar att jag skulle sträcka upp mig mer och få bak skänkeln lite, samtidigt som jag måste räta upp blicken, men ja, jag är nöjd. :) han gapar lite smått också, men det har också blivit bättre. ^^

och jag uppskattar absolut konstruktiv kritik! :)

Marija
0

#1 Jättefina! Sjukt fin är din pålle :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

starcatcher
0

#2 tack, vad glad jag blir! :)

MiaMaria
0

Här är jag nöjd (jag tragglar med den bilden igen), när "fick" honom så va han kantig, gick o ryckte med huvudet osv osv o här e på slutet, mjuk fin, inge ryck, rund o fin i muskulaturen, trampade framåt ist för uppåt o framförallt så ville han jobba o va på framåt, pigg o glad. Här är en bild till, iofs sitter jag som en kratta men är helt inne i de vi gör…

Här är jag oxå nöjd, annan häst, men samma sak här, hon vill jobba, framåt o pigg o glad, fin i kroppen. När hon kom gick hon inte de minsta i form o gick enbart i balanstrav, de va för jobbigt o trava. Här går hon i en mkt fin takt oxå

Husberg
0

Jätte fina hästar! Hästarna ser avkopplade ut och glada!XD