Filmpremiär!
Äntligen efter mycket tjat och gnat övertalade jag pappa att köpa en ny filmkamera, då den andra varit sönder ett ett bra tag,
Så igår fick den följa med till träningen. Mamma tryckte hej vilt på alla knappar, så det blev bara små korta snuttar som går att se.
Ni får gärna kommentera!!
http://www.youtube.com/watch?v=PIkiPckUx5c
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Fast nu ser jag att det inte går att se?

ni funkar det hos mig iaf..
va snygg han är :D
och vad ljust ridhus ni hade ändå… varje gång jag fotar inomhus eller filmar så blir det så mörkt.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#3 taack :) han brås på sin far
det är nog videokameran som är bra, för det ridhuset är nämligen mörkt, det går inte fotta där, om man inte har systemkamera med blixt, men det brukar inte vara så poppis bland ryttarna ;)
#4 jaså de är kinkiga där du är också?
Rider runt på spåret *klick! FLASH!!!! och hela ridhuset höljs i ett klarvitt sken* *fniss*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Sjukt fin häst!! roligt med att se sig själv rida, man kan lära sig mycket då 

aah! så kul att se!
Så fin han är men han ser inte så stor ut när du rider honom, ni passar ihop!
Jag blir inte alls ridsugen när jag ser filmen
Gillar verkligen hans galopp och även traven ser trevlig ut, han ser också mkt ridbar ut och inte alls särskilt tungriden?
Ser fram emot lite längre klipp och lycka till samt njuuut av din ridhäst!!
Jasmine som inte alls är avundsjuk på de som har en häst att rida

De där e faktiskt en av de få hästar jag skulle vilja knycka en stund o sitta upp o testa
Ok att jag kommer o lånar en sväng va?? 
Trevliga grundgångarter, går säkert o jobba fram mkt! Är han lite hastrång bak? Såg ut så, främst i galoppen men även lite i traven.
Jag håller med, man vill verkligen rida honom!

#8 för hans storlek är han väldigt lättriden :) det mesta är långa ben ;)
får passa han ganska ofta för att inte bli tung, han är så otroligt känslig.. det bästa är när vi är helt ensama i ett ridhus då är han underbar att rida, för då har han fokus på mig, svårare är det när det är en grupp och vi gör samma sak, individuellt går bra.
utomhus ska vi inte prata om
#9 det är bara till att komma och rida :D Och Jasmine också :D
ja, något hastrång är han, han är förövrigt "tajt" med bakbenen när han går..

#11 *** att de e så långt, men har jag vägarna förbi så kan du förvänta dig ett besök 
De man ser på filmerna så blir han hastrång o ganska vid nertill

#12 jag ser det också på filmen att han är lite hastrång, inget jag lagt märke till innan, iofs är det första gången jag ser mig själv rida honom ;)
ja, visst, hojta till om du har vägarna förbi skåne nån gång :)