God morgon 26 maj
idag ska jag sitta inlåst i skolan hela dagen medan vi har obligatorisk närvaro när de andra i klassen redovisar sina fördjupningsarbetens…
känner mig sisådär måttligt road…
tar med mig ritblock och penna samt litet handarbete… är inte människa till att gå till skolan såhär dags…
Sen blir det stallet sent i eftermiddag med iaf litet longering, har ingen lust att rida men vi får väl se om det änrdrar sig när man kommer ut. mitt ointresse kanske beror på att man inte sovit tillräckligt inatt eller för att man ska se fram emot flera timmar av dravvel i skolan…. *gäspa*
Men förhoppnignsvis kommer mina nya böcker idag eller imorrn! älskar när man beställt grejor från bokus och dylika :D
vad ska ni hitta på för skoj idag?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God morgon! Har här ett tokbrunstigt sto så jag sitter och jagar stationsansvarig på öland samt brottas med betäcka, inte betäcka, betäcka, inte betäcka.
Här händer annars inget nytt idag.. Bar det vanliga med bus med barn, städa, fixa mm…

Jag jobbar 10-18.30 o 18:30 ska vi träffas i parken hela kennelklubben o gå på årlig vårpromenad så de lär bli lite lätt stressigt…
Ja mkt mer än så hinner jag nog inte med, mkt trafik här med så hinner knappt skriva en enda bokstav ellan samtalen… Kan bli en rolig dag, not!

God morgon. Hemma från skolan idag, kände mig lite krasslig igår och idag på morgonen.
Måste sätta mig och plugga och ut och sola :)
Inget inplanerat, hoppas kunna komma ut en sväng och rida Dite med ^^
Josefinejumpforjoy.blogg.se