Blondinbella? bild
Skulle ta lite fina bilder på min lille hingst hade jag tänkt men det gick inget vidare då hästarna lekt hela fm och var nu minst sagt trötta.
Men jag märkte att lillkillen blir allt mer blond!!!
Men han ser iaf välfriserad ut
Växer gör han också så det knakar, här nästan lika stor som mamma. Lite lustig bild i övrigt.
Vad fina de är, båda två! :) Nu är det inte långt kvar ser man på #3, när är hon beräknad?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

oj, är den lille lika stor som sin mamma? :O det kommer bli en jättehäst :D
blir det ett helsyskon? eller det är en annan hingst hon är betäckt med?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Vilka sötnosar 
Vad mysigt med en ny fölis som verkar komma snart…
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Va läcker han börjar bli! :D
Och lilla Gabbi med tjocka magen, måste vara tungt o släpa omkring på den nu…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Gabbie är beräknad till den 29 april så det är inte alls långt kvar! Blir ett helsyskon till Foggan och namn är redan bestämt om det blir en hingst.
Ja han är inne i en tillväxt period just nu.. men jjag märkte att han faktiskt är rätt stor för att vara strax över 11 månader gammal
#8 hur gammal är han?
För du kan ju göra en zigienarmätning om han är runt året nu. ta ett måttband. Mät från kotan till armbågen på ena frambenet.
Flytta upp måttbandets nedre del till hans framknä och dra måttbandet uppåt, där övre markeringen är där ungefär kommer hans manke hamna give and take 5 cm nånting.
När jag gjorde det måttet med Harry som 1 åring så blev han 170, och han ligger ju mellan 162-165 idag så det ligger rätt nära sanningen ändå :D

Vilka sötnosar 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Rättelse, nedre delen av måttbandet ska vara vid hästens armbåge, inte knät ^^

Ska du behålla allihopa? Du skulle väl betäcka om Gabbie nu i vår också?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#12 hon ska starta upp en Armé av fuxar :)
#12 Oj vi får se vilka som ska behållas eller inte.. Allt kan ju också hända med sto och föl så jag säljer ingen före det att hon nedkommit med ett friskt föl.
Hon ska betäckas i år men då jag är så vansinnigt sugen på att komma igång med min ridning så funderar jag lite lite på att om hon får ett stoföl, sätta igång henne istället och sen betäcka igen 2010 eller 2011..
#13 Ja en hel tomte ajme!!!

Kul o se bilder på dom
Han kommer bli ruggit stor den lille rackaren! Ser ut som du klippt manen, ajabaja 
Hahaha… ja stor blir han! Någon som vill ha honom!!
Nej inte klippt heller.. jag har använt trimkniven, han gillar "INTE det
så jag tänkte att han behöver tränas lite…

Nej till trimkniv oxå
Då kapar du den ju bara, du måste tunna ur den som de ser ut på bilderna, rycka några tussar varje dag, han får så lov o vänja sig 

Vad fin han är!
Nej men han ska ju se ut som ett ponnytroll

#19 Haha du gör allt för att slippa inse att han blir stooor 
#20 mmmmm… du får komma hit och lära mig få honom se ut som en redig dressyrhäst
Just det… tror du Cissi vill se bild på nitan i form? Har ngn tävlingsbild nämligen..

huuum ja varför inte, skicka på fonomen oxå, bara smickrande bilder
Skicka till min vanliga mail så ska jag skicka vidare, alt visa henne
Japp jag skickar! Tänkte det kunde va kul att se!! Jag skickar till din mail och du har fortfarande pm här från mig som du inte läst*skäller o gnäller*

Jättefina pållar! :)
puttar upp åt vän