överlycklig :)
red ett dressyropass med min älskade Jupiter för en stund sen det gick hur bra som helst :) vänster varv gick mkt bättre . höger var han hur stel som helst, men tror inte att han kan bära sig i höger så bra eftersom det e hans svaga sida . men det e bara att träna. lösgjorde han med mkt volter stora som små. men om man ska göra så han orka bära sig i höger, då ska man vella lösgöra han en del där .. men nu vill jag har tips vad man kan göra för att lösgöra han mer i höger .. .jag vet att man kan göra mkt volter o sen skänkelvikning. men skänkelvikning fattar inte vad kan man göra i ställer för skänkelvikning ?
Härligt!

#1 visst är det :) men har du nått mer tips man kan göra för att han ska gå bättrei höger .. likadant man gör i vänster mkt volter ?

Volter, tempoväxlingar, avsaktningar, ställ hästen åt olika håll, rid cavaletti… det finns mycket man kan göra. :)
Sitt inte och gör samma sak varv efter varv, för träningen rolig och omväxlande för hästen.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Alltid roligt när man får hjälp och det går bra =) Lycka till!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#3 det finns ju det har ju inte tillgång till några bommar men ska bygga tänkte jag :)
#4 visst e det sen när man känner att det e framsteg så blir det ännu roligare :)
tack tack :)