Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 489 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 10/5

Gomorgon!!!

Jag är uppe med tuppen idag, jobbar fram till 10 o har redan klarat av en stor del av passet.

Blir nog hem o sova en liten stund sen o sen ska vi åka till lillebror o börja skrapa farmors hus, vi ska måla om de nästa helg så de behövs ju lite förberedning, tyvärr. Men fint väder e de ju iaf så får passa på o sola lite då kanske Glad

Blir en promenad med Zickan o vovvarna såklart oxå ikväll

hoppas ni har en fin dag!!

Lindbygarden
0

god morgon! Alex väckte mig kl 05:15 så jag är sådär lagom seg. Har släppt ut bebis med mor, tagit hand om Fogerty som är pigg och fin efter kastreringen igår.

Kändes bra att han är skuren då han också hade en roterad testikel så han hade inte kunnat bli avleshingst ändå då det är ett kasserande fel.

Idag ska vi försöka göra klar nya hagen. Jag har dock feber och jätte ont i halsen, skulle mkt hellre bädda ner mig resten av dagen.

Ha det bäst!

Fiona
0

God morgon!

Idag var jag uppe tidigt (08.40 tidigt en söndag) och släppte ut mina pållar. Fixade lite med vatten till dom & kaninen samt plockade gräs. En kompis kommer snart så får vi väl se vad vi hittar på, ska köra Fiona någon gång under dagen i alla fall.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg