Godagens 9/5
Hejsan!
Det var ett tag sedan vi hade en morgontråd nu men tänkte göra en liten dagens tråd.
Idag har Fogerty mist sina juveler och är numer en "det".
Allt gick jätte bra och han reagerade inte på stick eller något. Jonte, minäldste son, var med och assisterade. Han tänkte ju bli läkare och sen kirurg så det var ju ett perfekt test.
Har hunnit städa en del i huset och ska nu fara på tur samt shoppa lite lördagskäk.
Vad ska ni göra under dagen?
Goddag!
Idag fyller mamma år så vi ska bara umgås tillsammans, gå ut och gå lite och äta på restaurang :) Annars har jag inga planer för idag.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag har jobbat idag och sen kört Fiona en sväng. Blir en slapp fortsatt dag.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

God dag:)
Idag har jag varit på körkorts kurs, ganska långtråkigt. men man överlever.
Godkväll får jag väl lov att säga!
Idag har jag fotat på Wirsbo Ryttarförenings lokala ponnyhopptävling heeela dagen. Har varit riktigt kul!
Just nu håller jag på att ladda upp bilderna på hemsidan, sen ska kamerabatteri laddas, minneskort formateras och nya visitkort skrivas ut inför morgondagens tävlingar för häst.
Nu är jag verkligen jättetrött, ska väl gå och lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med imorgon också.
Försten så blir jag vuxen imorgon, fyller 18 :)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Godkväll!
idag har jag till större delen spenderat min dag i rollspelslokalen, spelade ett spel, handarbetade och ritade, sen åkte vi till stallet, mocka o gjorde iordning.
Imorgon ska jag våga mig på att rida hade jag tänkt. Har visserligen fortfarande ont i knät men just nu är det mest musklerna i vaden som gör ont antagligen pga att man går konstigt när man försöker avlasta knät.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#4 Grattis i förskott 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

God kväll!
Nån som är vaken ännu? :P
Är nyss hemkommen från en minifest hehe. Helt slutkörd är jag för idag red vi vilse XD 3.5 h var vi borta, vi som bara skulle ta en liten tur eftersom jag som sagt skulle på fest… men vägen var helt otrolig, det gick inte nerför en enda gång under alla dessa timmar? först galopperade vi nog en halvmil i sträck innan vi kom fram till att vägen aldrig skulle börja gå nerför, sen började vi undra om vi skulle komma runt på nåt vis och slippa vända, för hade vi fårr göra det så hade det varit skritt nerför en halvmil. inte kul
så vi fortsatte i evigheter kändes det som utan att veta vart vi skulle hamna XD
imorn ska jag upp tidigt och vara hästskötare så nu ska jag sova ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Gomorgon en morgon för sent 
I går va vi på gårdisträff hela dagen. De va två kvinnor som berättade mer om anatomi o utställning o så hade vi lite "stå-på-bordet" o springa i ring träning. Rätt intressant men blev rätt lång dag, både för oss o hundarna.
Blev till att grilla spett till middag o sen en promenad med vovvarna innan de va dax för Robinsson o sen hem till sängen.
#7 red vilse?! jisses…vilken tur ni hittade hem igen