Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: träning
Läst 835 ggr
Lindbygarden
0

Vilken är din drömträning?

Jag skulle hemskt gärna vilja få rida för KyraK!

Vem/vilka är dina drömtränare?

MiaMaria
0

Oj va svårt, beror på vilken häst jag sitter på. Sitter jag på en välutbildad häst skulle jag vilja testa någon av de riktigt stora, Anky, Isabell, Andreas, Janne, Kyra eller ja någon i den svängen, helst alla Flört

Är de en yngre häst skulle jag vilja rida för någon av våra duktiga svenska unghäst utbildare, men kommer såklart inte på nå namn just nu

LinaN
0

Jag hade gärna velat rida för Katrin Wallberg och Jan Brink. Få ordning på både mig själv och min häst.

Sisådär 2 gånger i veckan i de nästkommande 5 åren , en lektion för varje tränare… hade vart rusktigt skoj :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

SofiaOfSweden
0

KyraK här med, hon är så förbaskat logisk och enkel precis som det ska vara! Blir tokig på dessa tränare som ska komplicera allting och linda in det i svåra begrepp och förklaringar, ridning ÄR enkelt bara man hittar nyckeln ;)

Lindbygarden
0

Men det är ju det där med nyckelnOskyldigFlört

Ninnii
0

Min drömträning är för Marie Kahrle, hon är så otroligt duktig. Min dröm kommer faktiskt slå in den 16-17maj då hon kommer till vår klubb och jag ska köra för henne.Glad

SofiaGenne
0

Jag bryter trenden och säger Roffe, haha!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

SofiaOfSweden
0

Haha precis, det är väl bland annat därför som man fortsätter med detta pengaslöseri, skämt å sido ;)

Kom på en till Dr. Reimer Klemke eller vad han hette, en gammal unghästtränare (tror att han är död nu?). Hans bok om unghästen var grymt bra!

Cilla89a
0

Jan Brink :D

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Marija
0

Att rida för Kyra hade varit magiskt…

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Bluesky
0

Ulla Håkansson med flera.