Equippa läggs ner
Den största annonssajten för hästar i sverige kommer nu läggas ner.
Senast i går va jag in på sajten o allt fungerade perfekt o idag möttes jag av denna text:
_"Den Blå Avis lägger ner Equippa
Equippa upphör helt den 15 maj 2009. Det är från och med idag endast möjligt att söka annonser. Det är inte längre möjligt att sätta in annonser.
Den Blå Avis har i många år drivit och utvecklat Equippa - till glädje för många nöjda användare. Dock understödjer inte sajten vår övergripande strategi i Sverige - och det tar vi nu konsekvensen av.
Hädanefter kommer vi att koncentrera oss om två strategiska marknader.
Vi har från Danmark, många års erfarenhet med förmedling av köp- och försäljning av bilar. Därför har vi precis startat en helt ny svensk bilsajt:_ www.bilannonser.se_. Vår ambition är att sajten ska vara Sveriges bästa bilsajt, och det kräver en fokuserad och målinriktad insats på alla områden.
Vi kan också rekommendera_ www.tradera.com _- vår framgångsrika handelsportal på nätet, där du kan köpa och sälja alla slags varor; däribland musikintrument och tillbehör till djur.
Om du har några kommentarer eller frågor till ovanstående, är du välkommen att vända dig till vår_ supportavdelning._
Med vänlig hälsning
Den Blå Avis A/S"_
Så himla tråkigt tycker jag då de är en mkt bra sida!!
Ja det var trist faktiskt…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag som e så nyfiken av mig älskar att läsa hästannonser, speciellt dom här i länet o se vad som händer, men nu får jag styka Equippa från min dagliga lista…

Tycker också att det är trist, equippa är den salusajt som jag föredrar mest av de som finns!
Jätte trist och jag likväl som Mia gillar att kolla annonser!

Tråkigt!
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Såg också detta, tråkigt!
Dock tycker jag att lättast och bäst ändå är hastnet.se - hoppas att alla equippare som inte använde hastnet kör på detta nu!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Håller med om att hastnet.se är mycket bättre än equippa som jag mest tycker är otroligt rörig och svår att använda.

Jag tycker hastnet e dåligt då de e svårt med sökfunktioner där, folk lägger ju ut hästar hur som helst o sen att dom enbart har södra mellersta o norra sverige gör de ju hopplöst, sthlm:arna tror ju dom bor i mellersta sverige men de e ju eg här… Tacka vet jag bukefalos sökinstrument o de sidor där man kan söka länsvis