Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 642 ggr
MiaMaria
0

Gokväll 3/5

Gokväll!

Värst va låg aktivitet de blivit här inne, är alla ute i fin vädret?

Vi har varit hos Zickan o Oskar, ovanligt va?? Flört Va iväg o släppte vovvarna på hockeyrinken så dom fick busa i frihet, Gimli går inte o ha lös än så de e ju ett mkt bra alternativ så länge. Passade på o fota massa oxå, mest galna bilder blev de Glad

Nu sitter jag på jobbet, jobbar fram till 21.30, suck!

Hoppas ni haft en bra dag!!

Fiona
0

Godkväll!

Idag sov jag länge och åkte sen och var funktionär på en lokal ponnydressyr, blandade känslor när man ser dessa ponnyekipage… Sen kom jag hem vid sex och skrittade en sväng barbacka på Dodde. Inget speciellt planerat i kväll, får väl se om det går något bra på tv!

Hoppas ni haft en bra dag

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

cillaw
0

Godkväll, i dag har det varit en slapp dag, man har tagit det lite lugnt efter en intensiv natt med gamla glada vänner. Har just ridit ut en sväng, hade hoppats få en skymt efter grannarnas fölungar, men de var intagna för natten, de är ju ändå liiiiite läskiga för min lite hariga ponny , det blir inte lätt för henne när vi själva väntar två föl om en månad hemma på gården.

LinaN
0

go'kväll…. vi har överlevt vikingamarknaden alla fyra, illrarna o gubben var ju med… .saknar min häst… har inte sett honom sen i måndags…

är trött, sliten, öm och helt avdankad.

men vi har haft det riktigt skoj :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.