Gokväll 2/5
Gokväll!
Ingen som skrivit en sån här tråd än idag 
Vad har ni gjort idag då?
Vi har varit hos Zickan o Oskar, legat o latat oss i solen, krattat lite o fixat i rabatten, samt såklart lekt o varit på promis med vovvarn.
Nu jobbar jag, fram till 00.00 o alla andra är på gala i Nälden, jag vill oxå men ingen ville byta pass med mig 
Godkväll!
Har solat idag, sedan ikväll var jag ute i stallet och promenerade med Wilda.
Passerade en å när vi var ute så jag passade på att ta årets första dopp också, underbart :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Go kväll!
Idag har jag jobbat, kört travis på Axevalla. Första gången vi körde riktigt fort & på den stora banan men det är roligt :) Sen hem och köra lilla sumpan som var oigg & glad. Nu ikväll så kollar jag & en kompis på robinsson & dreamgirls
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Go kväll! Här e ingen fölis ännu. dygn 338. Nu måste bebis komma!!!
Idag har jag bara varit trött, varit iväg och busat med barnen samt tjaa det vanliga helt enkelt.
Roligt är att grabbens intresse verkat vakan ordentligt igen och han har promenerat Tjalle nu två dar i rad. Så vad för kul kan en 13 årig kille hitta på med en a-ponny?
#3 Hoppas bäbis vill ut snart, det är ju spännande för oss andra iFokusar också! ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling