Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 847 ggr
Peppe
0

God morgon 1 maj!

Någon som lyckats ta sig upp än? =D

Här är det jättefint väder, inte så varmt dock. Ikväll ska ev. Hanna hoppa Blacky lite annars har jag inte så mycket planerat

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Marija
0

Goddag!

Idag ska jag leda ponnyridning fram till kl 3. Annars så har jag inga planer :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LinaN
0

Gomorrn!

Börjar dagen med att fastna med foten under vardagsrumsmattan och dra upp min knäskada som verkade vara på väg att börja läka… *sucka* så nu ligger jag med ispacke på knät för att hindra eventuell svullnad.

Idag går sista rycket inför maknade imorrn, allt ska vara klart till senast 22.00 ikväll för vi ska sen upp 05.30 imorrn bitti, packa bilen, rasta hunden, lämna hunden hos svärmor och sedan åka till ale :)

Lägenheten är et fullständigt kaos men det får ajg göra något åt när mitt knä är bättre, för jag blir bara frustrerad om gubben ska göra allt själv, dels för att han inte gör rätt, och dels för att jag inte själv kan hjälpa till och få det exakt som jag vill ;)

Har spraymålat illrarnas bur och sen är allt så gott som klart, förutom att det ska på knytband på illrarnas solskydd till buren, grytan vi fynda på second hand ska diskas ur rejält, allt ska förpackas så vi har koll, mat ska inhandlas och förvaras. men på det hela taget så är det under kontroll. :D

Lovar att fixa så ni får se bilder om ni vill :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ninnii
0

God dagens!

I dag har jag vart på Uddetorpskolan och kollat på Hingstvisning. det var många fina hingstar, speciellt shetlandsponnierna. Sen visades även Magini, Briars pappa. Vilken goding måste jag säga och så fräch för att vara 27år.

Idag kom det en häst till oss. Det är en tjej i Axvall som ska låna den över sommaren och rida på. Vilket för mig är jätte bra, då Malin som hon heter fyller 15år i höst och är väldigt liten och smal. Hon ska iallafall grooma åt mig på tävlingarna i sommar. Det känns så himla skönt att hittat en liten person som  kan hjälpa mig då jag själv bara kommer växa, vi sak ha barn igen i november. Jag är ju inte smal från början, så hur kommer man bli nu då. Blää vill inte äns tänka på det. Så då kanske man kan tävla  hela sommaren och i början av hösten.

Nu ska jag ta med mig Bill och gå ut och gå, sedan skas vi till syrran och grilla.

Ha en bra dag!

Anna
0

Goddag!

Jag sov länge, gick upp 12, skönt!

Sedan har jag suttit här och tittat på lite serier, gick ut på balkongen vid 2 och solade någon timma. Helt sjukt varmt här idag, minst 30 grader på balkongen. Men klaga ska man inte, det är underbart!

Hade tänkt åka till stallet men tror hon får vila idag, det är för varmt för att jobba alls.

Så ska bara ta det lugnt ikväll, tror jag.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

#3 Vad roligt, grattis :)

Go kväll!

Idag sov jag länge efter en mycket misslyckad hemfärd igår Skrikandes jag hade firat valborg med en hög kompisar och skulle sen cykla hem. Jag hade satt på dynamolampan och efter ett tag hoppade den ifrån hjulet och när jag tryckte till den så gick det sönder några ekrer i hjulet. Så jag cyklade några km med x antal söndriga ekror innan det tog stopp, framhjulet slutade funka. Så då dumpade jag cykeln i ett dike och gick över en mil hem med en väska, påse & moppehjälm mitt i natten. Så kom hem fem över tre i natt och sov till ett idag. Men jag har ändå hunnit med att städa rummet ordentligt, fixa lite ute & kört Fiona. och nu väntar jag på att en kompis ska komma :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LinaN
0

Är helt slut nu, och vi är inte ens klara här…. *sucka*

Vi kämpar dock på, nu ska det bakas brod och göras iordning. måste dock fortfarande skaffa en dörr åt illrarnas bur….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.