Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 808 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon sista april!

Gomorgon!

Tyckte nyss jag skrev att de redan va april o nu e de redan slut.

Vad har ni för planer för dagen o kvällen?

Jag jobbar 6.30-15.00 o sen ikväll ska vi nog till Pia o grilla o elda lekstuga, våran egna lilla majbrasa. Vi har ju som tur är inte eldingsförbud här uppe, inte än iaf.

Jätte fint väder o de verkar ska hålla i sig hela helgen har de lovat.

Hoppas ni får en trevlig sista april!!

MiaMaria
0

Äsch ta o vakna nu damer o underhåll mig här Tungan ute Boooring på jobbet Rynkar på näsan

LinaN
0

Jag är vaken nu MiaMaria ;) har bara glott på iller och medeltid iFokus först :D

mitt knä är bättre idag, behövde inte kryckan för att ta mig till toaletten eller ut i soffan. Svullnaden är märkbart mindre.

Idag ska vi fortsätta förberedelserna för helgens vikingamarknad, vi ska åka till två second hand butiker och försöka ragga rätt på några träkorgar, keramikskålar och diverse som man kan ha nytta av. Sen ska jag sy fast knytband på burskyddet åt illrarna, vi ska in på harald nyborg och köpa en liten transportväska åt illrarna som inte tar lika stor plats som deras hårdplastsbur.

Utöver det så ska vi ju då börja baka litet bröd, för ev skulle det jäsa över natten eller hur det nu var. Vi ska spela litet rollspel ikväll, och vi ska ju då även försöka förfärdiga en tunika och sen har vi ett par skor som ska oljas in med läderolja.

Utöver det så ska jag tråckla mig ner i badkaret, ta ett långt gott bad, tvätta håret och bara mysa nu när man är hästlångledig ^^ medisen har harry ända tills söndag ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Peppe
0

God kväll!

Hade bara en lektion idag på morgonen, gött =D

Nu ska vi grilla och sen ska jag till stallet och rida både Blacky och Hannas Danne, om jag kommer upp på Danne vill säga XD

blir inte mycket till valborgsfirande för mig Gråter tog det beslutet i helgen, ångrar det nu Obestämd men men

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
0

Go kväll! Har idag bara varit i dås. Vaket börjar ta ut sin rätt och på matsedeln såtr numer ett helt berg av godis och kaffe också.. Jag som skulle bli smal till sommaren! Får hårdköra sen när fölis har kommit! Men tänk om hon går över massor?!?Oskyldig

exitingsvillemo
0

oj jisses, sista april var det ju… Zzzzz och natta hnn det bli också =)

Druckit lite vin och grillat. Inga bomber eller raketer pga skotträdd hund. Men trevlig kväll har det varit.

Imorogn (i dag) ska vi åka å titta på den tilltänkta hingsten tills stona, och så ska vi ju hämta kaninbäbisenSkrattande

Återkommer med bilder och ev film på hingsten.