Gomorgon 29/4
Gomorgon!
Vad har ni för planer för dagen??
Jag jobbar 8.30-12.30, skönt med kortdag!
Sen blir de nog sola lite o bara ta de lugnt, verkligen toppen väder här idag, hoppas bara de håller i sig tills jag har slutat. Sen blir de den obligatoriska långpromenaden med vovvarna o Zickan.
Hoppas ni har en bra dag!!
God morgon god morgon..
här är det vårpyssel som gäller samt jag ska försöka få på switch på Fogerty för första gången.. Hur nu det ska gå för när han stäcker upp huvudet har jag inte en chans att lägga en "linje" i manen
Ingen fölis ännu heller men trodde hon skulle föla i natt då hon stäkade runt så.. nu dygn 335!
idag ska jag bara lata mig o försöka läka mitt knä… ska till granngården o köpa radital-liniment för märkte igår när jag lyckats tråckla ner mig i badkaret utan att böja eller räta ut höger ben så gjorde värmen susen för mig… lindrade smärtan och hjälpte massor med rörelseförmågan.
utöver det ska jag inte göra så mycket. ev till en vuxen-affär med en väninna som ska handla litet saker ^^ o sen blir det att finlira de sista grejorna inför marknaden i helgen :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Jag blev väckt imorse av ett telefonsamtal från pappa. Han hade slått i huvudet på jobbet och väntade på att få åka antingen hem eller till sjukhuset! Gissa om man blev lite rädd…
Nu är han iallafall hemma.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
#4 Hahaha.. oj! Nej jag har varit och är så trött så jag sitter stoiskt och spelar Dungeon Siege, mumsar godis ,dricker kaffe och kollar på Gabbie..
men jag kommer ut till dig på msn.. pöss!!