Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: allmänt
Läst 758 ggr
exitingsvillemo
0

god morgon 28 april

morn på er.

Idag blir det 4 timmars arbete, sen måste jag skicka iväg ett träns som jag har sålt. Har haft så mycket nu att jag helt glömt bort det.

Snart ska jag väcka upp sonen också innan vi far till dagis.

Usch, det värsta med att jobba är att lämna en gråtande unge på dagis, igår var han helt förtvivlad och det gör ju så ont i mamma-hjärtatGråter Förhoppningsvis blir det bättre när han kommer in i dessa nya rutiner.

Har iaf fått klart med Cappuccino, han flyttar den 1:a Juni. Skönt att det blev av, jag vet att han kommer få det super och visas fram på allra bästa vis.

Ideal kommer att stallas upp på samma ställe som Pucco, vilket innebär att jag bara har stona hemma 1 år framåt.

Så när jag tänker efter så är det ju verkligen läge för 2 fölisar till nästa sommarFlört.

Vi får se hur det blir. Ska åka och titta på hingst i helgen, så uppdaterar då hur planerna blir.

hoppas ni får en bra dag allihopa.

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jag jobbar heldag idag, eller tillomed längre än vanligt då jag har möte sist på dagen.

I kväll blir de promenad med vovvarna som vanligt o mkt mer hinns nog inte med. Ev måste jag hämta mannen som är o byter tak på Jasmines gamla hus oxå, han visste inte än om de skulle fixa med de idag eller inte

Hoppas ni får en bra dag!!

Lindbygarden
0

TS

Ja det är fruktansvärt att lämna ledsna barn, usch! Hoppas han snart vänjer sig och ser fram emot att gå dit tidigt och leka med den andra.

Hur trivs du i övrigt med att arbeta?

#1 Det där lät knasigtSkrattande

Här är vi inne på dygn 334 och jag tror vi fölvakat i en vecka nuFörvånad

jag är trött och okoncentrerad, lovar ta tag i saker när liten kommit!

Fogerty växer som ogräs nu- han är idag riktigt stor och med enomrt långa ben.

I övrigt så har vi fått en hel liten hög med kaninbebisar så vill ngn köpa kanin som bor i närheten så hojta till!

Ha en bra dag själv ska jag bara försöka hålla mig vaken..

LinaN
0

#2 kaninbebisar har vi gott om hemma hos mor min…. lejonkaniner….

idag så blir det till vårdcentralen ganska så omgående. knät jag skadade igår i stallet ställer till sådana problem o gör så ont att jag knappt ens kan gå med kryckorna jag fick låna…

har lejt bort harry till medisen som tar honom, sen ska jag försöka ordna så någon tar honom åt mig imorrn med….

trots knät har jag sovit oförskämt bra inatt.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

#2 tur du förstår iaf Flört

Anna
0

Godmorgon, jag är hemma sjuk idag. Ska bara vila hela dagen, plugga lite i eftermiddag.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Hejsan!

Kort skoldag idag och snart ska jag iväg på fotbollsträning. Pratade med medryttarhästens ägare idag och det var OK för henne att jag tränar dressyr för tränare på henne :) Så idag är jag glad, detta är dessutom en tränare som känner Chikina väl och vet hur hon ska ridas, den 16e/17e maj blir det.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LinaN
0

hupp….

hemma från doktorn o röntgen…. inga skelettskador iaf, men måste fortfarande få ett ultraljud eller kontrasröntgen för mjukdelarnas skull….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Fiona
0

God kväll!

Skolan först som vanligt och sen hem och hjälpa mamma lite & släppa ihop marsvin och fixa med burar. Hinner inte med någon pålle idag :(

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Peppe
0

God kväll!

Nyss hemkommen från stallet, är en upplevelse varje dag att vara där med Hanna XD

blacky har den senaste veckan gått från het till rätt slö? eller slö och slö, han rusar inte längre utan jag måste driva fram honom. rätt skönt som omväxling. säkert värmen

imon ska en annan tjej testa att rida honom eftersom hon eventuellt ska låna honom i helgen till dressyrallsvenskan då henens egen häst är sjuk. allt hänger på om det går att lösa med vaccinationen, vi har ju tappat bort vaccinationskortet men har kopia på alla gamla vaccinationer så förhoppningsvis går det att lösa på nåt vis =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~