God Morgon 25/4
God morgon allihopa. Har alla tagit sovmorgon idag?
Solen skiner och det är helt underbart väder. 30 grader utanför mitt köksfönster.
Ska snart stänga ner datorn tror jag och gå ut och sola lite. Aaahhh…
Borstade av hingstarna lite vinterpäls i går. Jisses vad Ideal lossar och gud vad ljus han blivit under vinterrocken.
Nej nu ska jag nog ta kaffekoppen och gå ut.
Ha en underbar vår-dag allihopa.
Solen skiner, o det är riktigt härligt ute…. ska iväg och storhandla idag… har en diger inköpslista….
Sen ikväll så blir det litet ridning och vi ska även grilla ute i stallet ikväll så det lär bli bra mysigt :D o kameran ska med så vi får se vad som händer helt enkelt
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Godmorgon!
Jag gick upp vid 8, helt klarvaken, för ovanlighetens skull. Har suttit på mina sajter och jobbat lite, men nu har ajg precis bytt om och ska åka till stallet.
Ikväll ska jag plugga lite historia och packa kameraväskan inför morgondagens hopptävlingar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Goddag!
är nyss hemkommen från stallet, har varit "tävlingar" där idag =) dvs en clear round valfri höjd 30-120 samt 2 st L:D XD
Eftersom Hanna skulle rida sina egna kusar också så anmälde vi först bara Blacky till 90 cm, men sen la vi även till den sista LDn som han vann mot det hårda motståndet av 5 ekipage haha
Hanna red även sin unghäst 50 cm, första gången han hoppar bana nånsin haha XD och sen 7 åringen 110-120 så det var rätt stressigt med tanke på hur lite starter det var
tyvärr har jag lyckats tappa bort Blackys vaccinationskort så nu måste vi antagligen göra om hela grundvaccinationen innan vi kan åka på riktiga tävlingar :S
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Så, hemma från storhandlingen. blev mat för 1400kr idag. Men då är det alla basvaror som nästan tagit slut under förra månaden… samt så blev det en stor påse hundmat och en stor påse kattmat så då är det under kontroll iaf :)
Ska städa av litet härhemma för det ser ut som kriget (fattar inte hur det går till, gör ju nästan inget annat än städar känns det som!) och marinera quornfiléerna till grillkvällen i stallet idag. Kameran ska ju självklart med ^^ funderar även på att ta med tjejerna till stallet men vi får se…
Noppade ju Aleas päls igår då hon kliar halvt ihjäl sig under all vinterpäls…. så hon blev en nakenråtta *fniss*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.