Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 622 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 24/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är Gabrielle fullgången och på beräknat datum dvs 330 dygn!

Jag är lite frånvarande både här och i övrigt då vi har nattvak på damen! Både jag och sambon turas om med att hålla koll på kameran. Känns som man är vaken typ hela natten och bara slumrar till. Två gånger har jag hoppat upp ur sängen "hon fööölar" och så är det bara hennes svans eller en grov hon grävtSkrattande

Men bäckenbanden är släppta helt, juvren fyllda, grå mjölk och slapp slida. I natt stod hon hela natten vilket hon annars inte gör så vi hoooooppas det kommer ett föl i natt!!

Idag har hon iallfall fått gå ut i sin och bebisens sommarhage, hon blev jätte glad och marscherade iväg för att sen komma dundrande i galopp. Mumsar massa gräs och är så nöjd med livet!

Vi ska göra lite fredagsfint här idag och överraska familjefadern med ngt gott att äta tänkte vi.

Ha en skön dag idag så bjuder jag på en juverbild från i förrgår, idag är spenarna mer fyllda.

LinaN
0

Gahh!! bebis på gång! :D

En tjej i stallet ska släpa iväg mig till ikea (oj vad jag tjuter skriker o gapar över det ^^) så ska passa på att handla litet småsaker som man inte har hemma, typ mer än en skärbräda….

Sen stallet, ska ev rida litet i paddocken eller nått… får se för vi körde rätt hårt igår ute i skogen.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Godag!

Fick lite sovmorgon i morse, sov till 8, skönt, har varit en tidig vecka. Zickan kom o åt frukost med mig o sen tog vi en långtur med vovvarna o dom fick leka lite, haha skulle eg spela in deras läten när dom busar så ni får höra, låter som värsta djungeldjuren Flört

Nu jobbar jag, 12-16 o sen ska vi åka till Zickan o Oskar. Grabbarna skulle ut o fixa mad crossarna o jag o Zickan ska åka till ridhuset o leka med hundarna, Gimli kan inte gå lös ute än så då passar vi o åka dit o leka när de e tomt Glad

Just ja, har börja fått ordning på min hemsida oxå, mkt kvar o göra men lite har hänt o så måste ni ju kolla in Gimli, kolla här

Hoppas ni har en bra dag!