Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 519 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 23/4

Gomorgon!

Vad har ni för er idag?

Här skiner solen för fullt men jag måste sitta inne o jobba hela dagen Rynkar på näsan Jobbar enda från till 16.30.

Efter jobbet blir de snabb middag o sen iväg på hundkurs. Vi får se hur mkt vi kan vara med, ska mest dit för o ha lite socialträning med andra hundar, att man inte behöver hetsa o dra så fort man ser andra vovvar som lill-bus gör.

Nå mkt mr hinner jag nog inte med idag. Helt slut sen i går oxå så skulle behöva sova men de får vänta. Hade iaf en jätte bra dag igår, vovve klarade vetbes helt ua! Trevligt kalas på kvällen o ja kort o gott en underbar dag! Glad

Hoppas ni har en bra dag!

Lindbygarden
0

God morgon

Härligt att du hade en bra dag igår mia!

Här skiner solen och fölet med sin frånvaro, G har inte behagat föla ännu så vi får se hur länge det dröjer.

I övrigt blir det bara lite pyssel här då vi är låste hemma iom G´s förestående fölning..

LinaN
0

idag så skiner solen, jag har tränignsvärk i lår o rumpa sen igår…. måste ju verkligen träna på min balans ^^ och styrka. Funderar på att börja simma nångång i veckan framöver.

ska rida idag hade jag tänkt…. och imorrn blir det bara en snabbis i stallet. o sen ska jag storhandla iom att CSN bidraget kommer då ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.