Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 609 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 22/4

Gomorgon!

Vad har ni för planer idag?

Jag har min enda lediga dag den här veckan idag, men minst sagt full fart ändå. Nu ska jag strax åka upp med bilen på saab så dom en ska få fixa ac:n, dom gjorde ju ett försök för 2 veckor sen men då gick dom bet.

Sen ska jag börja städa. Vid 10 kommer zickan, då blir de promenad o sen till veterinären med Gimli o kolla igenom honom. Efter de ska vi handla lite o sen ska jag fortsätta städa. Har även tvättstugan nu på morgonen.

I kväll kommer de lite folk på besök så de gäller o röjja lite.

Nä huva va klockan går, måsta åka. Hoppas ni får en trevlig dag!!

Lindbygarden
0

God morgon!

Det var inte lite du skulle hitta på idag Mia!

Här blev det inget föl i natt utan det var nog så helt sonika att fölis vände sig till rätta igår.

Men vi är hemma för att hålla koll på damen i övrigt vanligt bus och stök.

Ha en skön dag idag gott folk!

ElinH
0

God morgon,
Sitter i skolan och har väääldigt tråkigt. Gör ungefär allt förutom skolarbete just nu :P

Lunch blir det på stan iaf, (Purjolöksoppa i matsaken lät sådär) sen ska jag gå och prova en klänning på Gina som jag såg igår.
Ikväll blir det ridning, men det är inte direkt så jag längtar tills dess…

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

Idag ska vi städa som vanligt, har ett skrivbord som ockuperar hallen, sen måste man boka ny tvättid o tvätta litet stallkläder.

Sy litet mera, leta rätt på mitt hackmoore o ta med ut till stallet tillsammans med det nya pannbandet som Ahnna tillverkat åt harry o mig. Sen prova ut hacket och se till så allt sitter bra :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

#3 Bild på nya pannbandet vill vi se!

LinaN
0

#4 det akn du läsa om och se här :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.