God morgon 21/4
God morgon!
Här hoppas vi på att snart få föl! Fröken G gräver gropar, svansen går som en propeller, juvret är stort och murran är väldigt slapp!
Sååå spännande!

Gomorgon!
Åhh spännande, jag vill åka till Öland
Se till o ladda kameran nu, annars blir jag arger på dig 
Jag jobbar heldag idag med, 7.45-16, segt som bara den! Men inte lika bra väder idag iaf så jag inte missar de!
Sen blir de hem o städa, ska ha födelsedagskalas i morgon så de lär ju komma massa folk o då e de ju nice om de ser lite ok ut.
O vet ni vad, i går hade vi närkontakt med en björn när vi va ute o gick!! Gick ner i skogen med alla hundarna hos Zickan o på ett ställe där frös Tyra till is o bara stirrade, jaja tänkte vi, hon lär väl ha sett nån fågel eller nå o pratade lite vagt om att de stord i tidningen i går om att björnen vaknat i Kläppe (byn där Zickan o Oskar bor) men att den borde ju ha varit längre bort från byn. När vi sen gick samma väg tillbaka så va de samma sak på samma ställe. O nrä vi kom hem så berättade grannen att de va precis där som dom sett björnen, läskigt värre! Men tänk om vi sett den, vilken upplevelse! Har bara sett en vild björn en gång o då höll jag på o köra hela lastbilen i diket för jag blev så uppihejsan 
Hoppas ni får en bra dag!!

god morgon!
Jag är på strålande humör idag:D fick reda på resultatet från praktiska tentan. jag hade ställt in mig på att ha kört i alla tre delmomenten men jag blev godkänd i två och väl godkänd i det tredje!! Så skönt att slippa omtenta, nu vill jag bara veta resultatet från teoretiska tentan också.
skola hela dagen idag, ska sitta och traggla ekonomi från halv nio till halv fem. får itne åka hem direkt efter heller utan måste vänta på far som kommer till stationen vid halv sex och ska skicka iväg datorn som mamma råkade spilla vin över i påskhelgen.
stallet blir det ikväll, får se om det blir någon ridtur. vill helst ut i så fall för vi har suttit i paddocken alltför många ggr nu.
#1 Ja det är jätte spännande men det verkar som att solen fick det att stanna av för nu står hon som vanligt i boxen igen. men det var väldigt oroligt med vandrande, grävande och propellersvans i morse..
Kameran är laddad, fölkittet framme och tutisar tvättade på damen..

Åååh vad spännande! Håller tummarna för er! =D
Gick jättebra med Blacky igår, han får bättre och bättre språng hela tiden =)
ikväll är det dressyrträning som gäller, måste ta tag i det ordentligt nu igen
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Bilder Jasmine! jag kräver bilder ;) håller tummarna för att det går bra.
Här vart det segt värre, grått ute, magen är bättre idag så jag kommer väl kunna fungera normalt idag. ska ut till stallet själv idag, vart för sjuk i två dagar för att orka ut. tack o lov har man fått hjälp av en annan medryttare i stallet då min egna ligger i halsfluss.
Har nästan sytt klart min andra klänning, så ska fortsätta med den så jag blir klar med den :)
Annars så är middagen planerad för en gångs skull och det ska bli veggo-hamburgare m bröd, sallad, rostad lök, tomat, gurka, ja hela kittet :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Go kväll!
Skolan först idag som vanligt, spelade dock volleyboll halva dagen så det var ju helt okej. Sen hem och fortsätta med den hopplösa musikuppsatsen… Och nu för en timma sen kom min lilla shettis dam hem från fodervärden =) Jätte roligt att få tillbaka henne! Eftersom hon är stridslysten av sig och inte förstår sitt eget bästa släppte jag bara ihop henne med araben nu. Men det var ingenting förutom några travsteg och lite backande mot honom. Men skent kan bedra så sitter med öppet fönster för att höra om hon piskar på honom :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Nu är det lugnt igen så inget föl i sikte!