Gomorgon 20/4
Gomorgon Tjejer (törs nästan skriva så nu
)
Hur ser eran dag ut?
Jag har nyss börjat jobba o jobbar till 16, heldag med andra ord o jätte fint väder ute 
I kväll blir de långis med vovvarna o ja, nå mkt mer hinner jag nog inte med. Grabbarna va o köpte crossar i går så dom ska iväg o shoppa lite skyddskläder osv
Hoppas ni har en fin dag!
go morgon!
här är det toppenväder! fröken G är på dygn 326! Lugn dag idag hoppas jag.. Har suttit och kikat på film på de holländska hästarna. Det blir hingstbyte på fröken G om hon får hingstföl.

Stort GRATTIS till Peppe som fyller 18 år idag!!! 
Ja GRATTIS!!

Idag är det studiedag för min del så jag har sovit gott, ätit lite frukost och druckit kaffe. Så himla fint :)
Idag ska jag rida till ridhuset och trimma. Kalle hade varit bråkig hälsade stallkompisen som ridit honom i helgen.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Grattis peppe!
Och Miamaria, garanterat kommer Slo att titta in idag bara för att du skrev så ;) (för er som inte har koll på vem slo är så är han den enda killen jag känner till härinne. ;P)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Haha tack igen!
Tyvärr har jag ett stort orosmoln över mig idag och antagligen en tid framöver. Fick ett samtal igår kväll från dom som köpt Peppe. Allt har funkat super hela sommaren och hösten, men sent i vintras så stack han och hon åkte av. sen dess är hon livrädd för honom och han blir bara dummare och dummare, sticker hela tiden och trippar och hoppar. tjejen vill inte ens sätta sig på honom längre. han kommer antagligen säljas IGEN, känns hemskt. det är det 9onde hemmet han är i nu
jag vill köpa tillbaka honom men mina föräldrar totalvägrar. samtidigt förstår ju jag med att jag skulle låsa mig nåt enormt om vi köpte tillbaka honom, skulle helt sumpa alla chanser till storhäst. men å andra sidan lär jag aldrig få/köpa nån storhäst för vi har inte råd med en sån häst som jag vill ha och jag nöjer mig inte med nån halvdan häst…
han är 16 år nu Peppe, vill inte hoppa och som det verkar så är han ju något av en problemhäst nu så jag undrar vem som kan tänkas vilja köpa honom
dyr lär han ju inte vara iaf
Annars är planen att Hanna ska hoppa Blacky idag =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#5 Fast jag är ju knappt här längre, så Mia du vågar nog skriva "tjejer" i fortsättningen ;)

Min dag består utav skolan och nu plugga, vi har en musikinlämning om en epok som ska vara på 6 dator skrivna sidor… Så lär inte bli någon häst för mig idag -,-
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 Vad tråkigt
Grattis igen iallafall!
Idag har jag varit i skolan fram tills 15.10. Kom hem, åt lite, satte mig här. Just nu skriver jag en bildanalys till bilden som ska vara inne på fredag, sedan ska jag börja ta tag i mitt historiearbete om en konflikt - 11 september-attackerna har jag valt, ska också in på fredag.
Så ska sitta med det ikväll, får se om jag hinner börja på en artikel till tävlingen här inne också :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling