Dressyr iFokus

Dressyr

Etiketttävling
Läst 702 ggr
Fabulus
0

Utvägrad

Har ni varit tvungna att avbryta ett program pga hästens olydnad någon gång?

Madam tvärstannade och utgick sedan på egen begäran i LC men kom igen och red nästa klass LB med resultatet 58,15%….

LinaN
0

Jag har aldrig vart med om det, inte sett det heller. Men har för mig att det ska vara 15-20 sekunder eller något sådant som olydnaden får pågå sedan är det uteslutning…

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

nej har inte hänt

Cilla89a
0

har inte själv varit med om det, men sett det ett par gånger.. senast jag kollade på tävling i stan, var det 4 stycken samma dag som hade hästar som dummade sig ;) blev lite chockad faktiskt att det vart så många.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

#3 Psst har du sett att du har pm?Flört

Cilla89a
0

#3 jaa ;) och jag ska ta mig tid att svara :P problemet är bara att ingen i familjen utom jag är så haj på systemkameran, och jag kan ju inte ta kort på mig själv när jag rider ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

#5 Annars får du ta ett kort på honom och skicka med en bild på dig själv också:o)

TS, förlåt för denna utsvävningSkäms

Flaxii
0

Nej, inte jag men en tjej som tävlar för samma klubb som jag och som jag ridit i samma lag som ett flertal gånger, hennes ponny har gjort det ett par gånger. Bara stannade och vägrade gå framåt. Men nu verkar det som om hon har fått ordning på det.

Akerberg
0

Nästan… Han tvärstannade i galoppfattningen, gick emot skänkeln och bara vägrade gå framåt