Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 789 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 16/4

Eller godag e de väl mer nu!

Jag har jobbat från 7.30 o slutar om 1,5 timma. längtar hem då vovve e hemma själv längre stund för första gången. Gubben gick på jobbet vid 9 så de blir ju inte så blodigt länge men ändå.

Har sjukt ont i munnen sen tandläkaren i går, känns som om jag slöddrar emellanåt, inte så lämpligt när man sitter i telefon kanske men ska härda ut sista tiden nu.

Sen ska jag åka o rida Clabbe-skrutt. Hoppas på att någon skogsbilsväg tinat fram ordentligt så vi kan rida där.

Hoppas ni har en bra dag!!

Anna
0

Godmorgon!

Uppe skapligt idag. Ska nog iväg till stallet senare, annars ingenting speciellt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Peppe
0

God morgon!

Idag är det strålande solsken här =D

men blir nog ändå några varv i ridhuset eftersom paddocken inte är färdig än :/

ska borsta min långhåriga hund och klippa lite klor nu på förmiddagen. får så j*kla ont i ryggen av att sitta i sån ställning så länge, även om han är snäll

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

goförmiddag!

idag blir det skola mellan 13-16, sen är jag tack o lov hästfri men måste komma ihåg att messa medisen så han tar det lugnt idag och inte pillar i såret på harry.

ska ta med mig litet handarbete till skolan o sy vidare på klänningen, som jag hoppas på att sy klart idag! :D så ikväll blir det förhoppnignsvis bild på det färdigsydda eländet ;)

Annars så ska vi strax käka lite frukost, och sen ta sig en rejäl bit kärleksmums-ruta :D *bjuder laget runt*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

God morgon!

Här är kalasväder och vi ska snart gå ut! Idag hoppas jag sambon kommer ihåg att köpa stolp då vi måste börja stolpa nya hagen. Sen blir det inköp av mer sågspån då Gabrielles box ska mockas ut helt för att lägga in ny spånbädd..

Skulle helst vilja att hon fölade på halm men den är inte av god kvalité i år så det får bli spån..

Sen ska vi nog göra lite coccosbollar jag o barnen, mums!

Peppe
0

#3 åh jösses vad sugen jag blev nu! *går och rotar i skafferiet så alla ingredienser finns så jag kan baka*

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
0

#3 & 5

JAG MED!!! Såna bilder får du inte lägga in!!! Jag älskar kärleksmums ju….