Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 681 ggr
Lindbygarden
0

Godmorgon 14/4

Ja här blir ännu en fin dag!

Ska ringa och boka kastration av Fogerty idag tänkte jag då han ska gå på bete med ett ettåringt sto i sommar. Vill inte att han ska klättra eller terrorisera henne plus att visst han är fin men det är först och främst sporthäst han ska bli.

Det börjar också dra ihop sig ordentligt för fröken G, såååå nervöööst!

udabuda

Ha en bra dag idag!

LinaN
0

morrn, har en inlämningsuppgift kvar att skriva till kl 12 idag. så ska sätta mig med den.

fick precis pratat med ale vikingagård om marknaden som ska vara där i maj och det är ju en del som man ska fundera på och försöka få att klaffa.

vädret är disigt idag igen, men troligtvis blir det bättre framemot eftermiddagen, vi ska tydligen ha lektion men funderar på att bojkotta den då jag inte är klar med inlämningsuppgiften och att jag hellre vill till stallet än att sitta  iett skittråkigt klassrum fullt med idioter…. *muttra*

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Gomorgon!

Va uppe vid 6 i morse o gick med Gimli, han va inte så värst sugen då, de va för tidigt, men jag tyckte de va dax. Sen har vi sovit till nyss, husse är o jobbar så de e lugnt o skönt här hemma. Va nyss på affärn o köpte lite frukost o Gimli va själv hemma för första gången, de gick bra, skönt!

Nu snart kommer Zickan o alla hundarna. Vi ska på tur o sen i em ska vi på Ia träning o kolla. Sen är de nog inte så mkt mer planerat.

Nä nu ska jag ringa veterinären.

Hoppas ni har en bra dag!!