Godag påskafton
Hallå!
Är hos min lillebror nu, vi ska äta påskmiddag hela familjen på fars-sidan, eller ja vi e ju inte så många, bror, pappa, farmor, faster, kusin, Niklas o jag, så rätt lagomt. Passar ju såklart på o sno åt mig datorn en sväng oxå 
Låg ute o solade lite mitt på dagen o sen har vi varit här, kört skotrarna en sista sväng o ska ställa in dom efter maten. Kändes härligt o köra i linne, kofta, jeans o solglasögon o utan vantar, så varmt o skönt idag!
Blev ingen längre biltur i går, vi ska ta den i morgon ist, får se hur de går, jag e lite skeptisk men de blir nog bra, hemligheter hemligheter 
Hoppas ni har en bra påsk!!
Glad påsk allesammans!
Jag är hos mina kusiner i Stockholm, imorgon åker vi till nästa kusin i Tyskland ett par dagar
Underbart väder här i Sthlm idag så har tillbringat mycket tid ute, först lite shopping på Skärholmen. Behövligt! Sedan har jag och min kusin varit ute och åkt moppe och spelat fotboll.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Godkväll!
Haft en underbart mysig påskafton med storasyster, hennes kille och min storebror. Vi åt världens godaste middag i vårsolen på balkongen och nu ska vi snart äta kladdkaka med hallon och blåbär.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Glad påsk!
Middag med familjen och skall åter till den:o)

God kväll
Här har påskaftonen tillbringats på dressyrträning.
Raketerna har nu fyrats av och imorgon stundar regional hopptävling. Ibland är det tvära kast..
#8 lycka till!

Tack så mycket kan jag ju säga idag när vi redan kommit hem och hästen åter står i hagen 
#10 hur gick det då?

Får väl viska då det är ju "fel" gren för det här forumet. Han gick felfritt och fick med sig en unghästrosett ( han är bara 6 år). Vi red bara 1.00m idag eftersom det var det första han har varit ute på sen juni förra året. Nästa helg kör vi 1.00 och 1.05 
#12 Va kul! Grattis!