Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 541 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 9/4

Gomorgon på er!

Här är de grått o trist idag med, men slipper iaf de snöblandade, skönt!

Sitter på jobbet nu o jobbar till 11 sen ska vi hem o packa ihop o åka till svärmor där vi ska tillbringa påsken. Har en del o stå i under helgen, passa på när vi har 4 lediga dagar. Så de blir nog inte mkt tid här inne tyvärr, har ju ingen mottagning på mitt internet där, men hoppar in när jag får möjlighet.

Hoppas ni får en fin dag men bättre väder än här!

Lindbygarden
0

God morgon!

Här är också grått och trist, ska städa undan efter vår packning. Sen kommer min systeryster och hälsar på under helgen så det blir inte mycket datortid här heller men lite ska man väl kunna klämma in hoppas jag!

Ha en skön dag alla!

Anna
0

Godmorgon,

Jag är uppe tidigt… Hemma och vilar idag, förstörde ryggen totalt igår under löshoppningen, så kunde inte heller somna om efter att klockan ringt. Har legat och läst i en timma men nu ska jag sätta mig och fixa bilder från igår. Suck!

Senare, vid 3-tiden, ska jag ner till skolan och hämta hem lite grejer som jag ska göra under lovet. Ska lämna in ett teknikarbete också.

Annars bara vila och knapra ipren mot ryggvärken.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lindbygarden
0

#2 Aj då! Det där lät inget vidareRynkar på näsan

LinaN
0

middag…

här är det grådisigt idag igen men det regnar iaf inte. Är hästledig och ska spendera dagen med att sitta och handsy på min klänning som jag började på igår. Målet är väl att få ihopa den till hälften idag….

Även imorrn är jag hästledig.

Ett annats stort projekt för dagen är att reda ut mitt hår, har slarvat med att borsta det den senaste veckan igen.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.