Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 537 ggr
Lindbygarden
0

Go dagens 4/4

Ingen morgontråd??

Har ni alla kanske flytt ut i solen ni också?

Här är helt fantastisk och jag har varit ute från kl 07:30 då jag fodrade hästarna fram tills kl 13:45.

Vi har ätit en god frukost ute och hunnit röja i trädgråden, rastat ett helt gäng kaniner, jag har fixat i hagen samt släppt ut hästarna i den stora vinterhagen som numer bara är "trampblöt" dvs bara hovarna som blir leriga.

Hästarna blev överlyckliga och tom Gabbie brallade lite innan de alla tre dök ner och knaprade i sig det lilla gröna som kommit upp.

Nu ska jag skumma runt lite på nätet och ta en god kopp kaffe.. Sen ikväll blir det en god bit fläskfilé och bara mys.

Hoppas ni haft en lika fin fm som mig och att em blir lika bra!

LinaN
0

goddagens, jag bävar för att ge mig ut i det fina vädret för häromsistens så brände jag mig om kinder o nos när jag var ute och red…. attans blåbär för att vara ljushyad och solskygg ^^

Har änsålänge hunnit med att sy en skitful sovpuff åt illrarna som jag gömt bakom fotöljen i vardagsrummet där jag hittade en färsk bajs igårkväll. Så nu bör det nte bajsas där igen.

Funderar på att löshoppa idag så lillkillen får busa litet. Gubben tänker jag släpa med ut till stallet då vi behöver både motion och frisk luft.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.