Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: allmänt
Läst 687 ggr
Lindbygarden
0

Nu är jag förälskad!

Efter tips av mycket duktig uppfödare gick jag in och kikade på denna kille!

Klicka på huvudbilden så kommer en film ( har sett den flera gånger) och blir helt salig!!Kyss

http://www.katrinelund.dk/?GB/Stallions/Skovens%20Rafael%20DVH%20930.aspx

HBKbruden
0

Jag håller med dig! Han är otroligt läcker. Jag har planer att lägga honom på mitt sto. Vi får se hur det blir, han kostar ju…

Lindbygarden
0

#1 Japp 5000 i språng och 6000 i 90-dygns avgift. 1000 kr per skick exkl moms

vad hade du för sto nu igen?

Buuc
0

Åh, vilken läcker färg! :O Och han är inte precis en spinkis heller..!

MiaMaria
0

De va ju honom jag visade film på när han tränades inför hingstekåringen

Lindbygarden
0

#Vart då? Nu har jag missat ngt tror jag!?! Inget galet hoppas jag… ska leta i trådarna..

MiaMaria
0

Nej inget farligt alls, jag blev störtkär Kyss Ligger i en tråd, ja vad döpte jag sen till?? ska leta

MiaMaria
0

Här har du den stumpan, hoppas den ligger kvar bara, ananrs så sök på ridehesten.com

Lindbygarden
0

ska jag göra… han är lovely! Vilken takt han har och sånna bakben, vet inte om jag sett sånna bakben innanKyss

MiaMaria
0

Jag älskar hans aktivitet i tempoväxlingarna! Och ryttaren gör ett toppen jobb, verkligen!! Jag smälter när jag ser honom!

Lindbygarden
0

men det måste ju finnas en hel del i honom också.. kan väl inte gå att rida så mkt gång/takt/smidighet i en så ung häst?

Ja ryttaren är jätte duktig!

MiaMaria
0

Du kan rida den gång som finns i en yngre häst, att rida fram för mkt gång på en ung häst akn vara farligt, de plockas endast fram av de skickliga ryttarna till hingst proven osv. Men i filmen går han nog sin vanliga gång, inge fix o flash där

Lindbygarden
0

vad tror du om honom till fröken fräken?