God morgon 1/4
Hej på er gott folk!
Hoppas ni slipper bli allt för lurade idag
Här skiner solen från en klarblå himmel, såååå härligt! jag är full i vårpirr.
Idag ska jag fara på hingstvisningar, tyvärr har jag ingen bra kamera så jag kan inte visa bilder sen men visningen finns också att se på film för den som är intresserad.
Ha det bäst idag och ut o njut av solen!
Solen skiner här. illrarna är på topp och vi är på gott humör härhemma :D
Idag ska det börja sys litet härhemma inför vikingamarknaden som är om knappt en månad. sen ska jag till stallet, rida/tömköra och sedan hem o fortsätta pyssla litet.
Vid något tillfälle kommer svägerskan o ska låna kattburarna då hon flyttar idag, och sen ska andra svägerskan komma och köpa loss 2 flaskor vin av oss som vi gjort själva.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Praktiken är jag på just nu då,
har egentligen inget att göra fram tills efter lunch så väntar mest på att tiden ska gå, haha :P
Ikväll blir det ridning!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jobbar heldag idag, suck! Trodde de va utbildning på em så tänkte att de lät ju bra men så va de inte…
Mannen slutar tidigt idag så han har lovat att ha middagen klar när jag kommer hem, men får väl se hur de går med de 
Sen i kväll blir de nog lugn, hoppas jag, mannen kan ha kommit på något oxå, de vet man aldrig.
Hoppas ni har en fin dag!
Just ja, Mimmi, ditt gammla hus, hette han Lars som köpte de? Isf är de en jobbarkompis till Niklas, vi åkte förbi där i går o han pekade att där bor Lars o jag blev helt paff, de va ju ditt hus ju!!!