Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1138 ggr
MiaMaria
0

Gokväll 28/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gokväll!

Här inne va de dött idag må jag säga, tråkigt!

Jag har varit hos min bror mest hela dagen, han har tagit hem trsktorn från jobbet så jag åkte lite med honom o provkörde även lite. Kul!! Har kört förut men de va länge sen o då mest skotare o markberedare men idag va de skördare. Har ju alltid varit intresserad av stora maskiner o de e verkligen kul!

Sen kom även mamma o hennes man o passade på o provköra o sen fikade vi. Tog massa kort men de snöade så mkt så de blev inga bra kort, men ni får ett smakprov när lillebror fällen en stor gran iaf.

När jag kom hem så totalröjde jag lägenheten o rev ut alla garderober o började om i dom, skönt! Nu har jag precis belönat mig med lite mat o resten av kvällen blir nog framför tv:n o datorn. Ska gå o lägga mig tidigt oxå, ska upp vid 6 i morgon bitti (och en timma mindre o sova i natt då de blir sommartid..) o åka till Sundsvall på exteriörkurs, ska bli jätte inressant!

MiaMaria
0

Kan inte låta blir att kasta in fler bilder, lite OT men de får ni tåla Flört

Här är lillebror in action igen

MiaMaria
0

Mera… Vet inte vad jag ska kalla den här bilden så de får bli de som min bror sa om bilden när han såg den "ett fallande träd är ett bra träd, då har jag lyckats"

MiaMaria
0

Nu ska jag inte plåga er mer, bara en sista bild sen i går, lovade ju er en bild från starten i amundsen racet, draghundstävlingen som går från Östersund till Norge, dom kör drygt 42 mil från fredag kväll till söndag mitt på dagen, de bloir en bit. De va ca 70 spann som startade samtidigt på rad, runt 700 hundar, så jag fick bara med en liten del av dom, men lite ser ni ju iaf.

LinaN
0

#3 det var några voffingar det :)

Var på illerutställning på axvalla idag, var väl närmare en 150-200 illrar på plats. Fick träffat pappan och systern till våra två härhemma. Handlade litet småsaker och är rätt nöjd med dagen även om jag är trött som ett as.

var hästfri idag och ska vara det imorrn med ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Marija
0

Jag har bara legat hemma och läst idag, har köpt den tredje boken i Twilight-serien, Ljudet av ditt hjärta och är helt fast! Ska fortsätta läsa alldeles strax.

Har haft släckt här hemma under en timme också, 20.30-21.30, Earth Hour!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus