Gomorgon 27/3
Gomorgon gänget!
Nu e de dax o vakna o va lite sociala här inne! 
Jag började precis jobba, lugnt o skönt nu en stund, men de drar väl snart igång ordentligt, brukar va full rush på mornarna. Jobbar fram till 10.30 o sen ska jag åka o rida Clabbe.
Ikväll är de starten på amundsenracet som jag ska iväg o kolla på. De är en slädhundstävling på drygt 40 mil som körs på 2 dygn och starten går här nere i stan på sjön o de är mass-start, dvs de är flera hundra hundar som startar, tror jag läst att de va 400 eller 600 hundar någonstans, häftigt som bara den!! Ska försöka ta lite kort så ni får se
Sen blire finalen på Lets Dance, heja Magnus!! 
Gick bra o sova själv i natt iaf, lite trögt o somna men sen sov jag, iaf till 4 så 5 timmars sömn har de nog blivit, bättre än inget iaf.
Hoppas ni får en toppen dag! Vädret ser inte ut o bli de bästa här, -6 grader, jämn grått o blåses småspik…
god morgon
ska strax iväg till dagis och sen vidare till kurs. Har hela dagen planerad, jag ska göra… INGENTING!!!! så skönt ska det bli.
Får se om jag är pigg imorgon, isåfall njuder jag hem Ahnna på rundtur i hagarna
är jag inte piggare imorgon så blir det ytterligare en dag med ingenting.
Godmorgooon :))
Är trött idag… usch. Och en jobbig träningsvärk på insida lår från ridningen igår
(som för övrigt gick ganska bra emellanåt)
Väntar på att bli kontaktad av en person som ska ge mig några kontaktuppgifter jag behöver till en artikel ..
Ikväll blir det nog att ta det lugnt och typ äta chips o kolla på let's dance eller nått, hehe.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Gomiddag! Här är det lugnt o skönt i boet.
Igårkväll kom våra nya familjemedlemmar! Säg hej till Alma och Alea (Alma mörk, Alea ljus) så nu är det lite bättre balans i hushållet 3 tjejer och 3 killar :D
Idag blir det bara myspys hela dagen, snart dags för lunch med tacos-rester från igår. sen ikväll ska vi på middag hos en väninna som är gravid så jag ska klämma på bebismagen o lyssna på den :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Godeftermiddag
Idag har vi varit ute och åkt pulka med skolan, jättekul så nu är man trött! Ska ta Chikina på ridlektionen idag, ska bli intressant då det är andra gången jag rider henne på lektion 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus