Gomorgon 21/3
Gomorgon i vårsolen!!
Har är jag uppe med tuppen såhär på lördagmorgonen men vi ska åka på hundutställning med Siri. Är precis i utkanten av stan så de e inte så långt den här gången.
Solen strålar från en klarblå himmel o de ser helt underbart ut ute!!
Efter utställningen, får se hur långe vi blir kvar, så blir de en sväng till Oskars stuga o sen lär de säkert bli nå tok, de e ju lördag ju =)
Hoppas ni har en toppen dag!! Håll gärna även tummarna för lilla Siri, den enda motståndaren hon har är en champion o hon ska eg gå i juniorklass men de har dom inte så hon hamnade i vuxenklass…
morrn, idag kommer det troligtvis bli långdag i stallet. vi ska ju putsa alla grejor tills imorrn, kolla så lindor och annat är på plats så vi kan linda honom i transporten. packa allt som packas skall och framförallt rida och bada hästen idag så han är ren och snygg.
Förutom det och det faktum att det kommer ta ganska så många timmar i anspråk idag så kommer det hela väl gå ganska så galant :)
imorrn blir det upp tidigt.
hemma blir det inte mycket gjort kan jag lugnt påstå. gubben o en kompis som övernattat här inatt ska iväg och spela VTES-turnering (roll-kortspel) och vara borta hela dagen på ett ungefär.
ska försöka få tag på medryttaren nu snart med så jag vet när han ska ut till stallet.
Lycka till på utställningen idag! vi har också strålande sol och vackert vårväder här idag.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God middag!
Gick upp tidigt idag för att åka med en som jag hjälper med hans travhästar för att åka till Axevalla och träna. Så var där i några timmar körde en häst, duschade & fixade med en massa saker. Så kom hem för ett litet tag sen och nu ska jag snart börja städa inför kalas i kväll. Ska försöka hinna med att tvätta moppen också & är väldigt sugen på att ta en ridtur i det fina vädret =)
Lycka till på utställningen!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Go dagens!
Har idag strålande sol här hemma och skönt vårväder.
Jonte har kommit hem ifrån sin skolresa och är mkt nöjd! När trollen vaknat igen så ska vi ut på en tur för att sen röja lite i trädgården.
I övrigt blir det mys ikväll..