Gomorgon 20/3
Gomorgon!
Vad har ni för planer idag? Börjar ni skymta våren ni som bor söderut??
Jag är uppe med tuppen då jag ska iväg på Maria "Ia" Eriksson träning, har två ekipage jag ska kika på med start 7 och 7.30. Sen bär de av via lillebror o hämta saker o sen till Clabbe. Ska ut o rida honom en lugn tur i skogen o sen till 11.30 ska jag va tillbaka på Ia träningen o kolla på yttligare 3 ekipage.
Sen blir de hem o ta de lite lugnt innan mannen slutar 16 då de blir middag o sen tur till Zickan o Oskar för o kolla på Lets Dance.
Hoppas ni får en underbar dag!!!
Kan inte låta bli att slänga in en bild på Ia o Galliano, så kul o se henne rida, hon ler jämt och med hela ansiktet! Så ska de se ut! 
morrn, idag ska jag försöka ta reda på varför min medryttare och min häst inte är med på startlistorna inför söndag. Medryttaren han anmälde ju nu i veckan. och listorna kom upp igårkväll på nätet så då undrar jag i mitt stilla sinne var i helsikke hans anmälan tagit vägen…
förutom det ska jag dammsuga o snygga till litet härhemma (verkar vara det enda jag gör) och hoppas på att det håller sig, vi ska ha en kompis här på övernattning över helgen.
Sen ska jag försöka få tag på mina nyköpta transportskydd som jag ska hämta i grannkommunen.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag sitter på praktiken och försöker få tag på en man jag ska intervjua, dessvärre är han omöjlig att komma i kontakt med :P
Ikväll blire fest i Västerås, men innan dess ska jag och några kompisar äta ute på stan :)) Kommer bli kanonkul !
MiaMaria, vilket leende hon har xD Så såg jag INTE ut igår när jag red. Åskmoln är mer passade , usch.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Go dagen!
Blir ju inte lite avis å dig Maria!!! Idag känns det som att jag bara väntar på att Erik ska komma hem så vi kan börja vårröja här samt planera för hagarna!! Tips om hur jag ska dela dem emottages hemskt gärna.
En lååångsmal hage som L och den bör nog delas lite för att de ska beta så effektivt som möjligt.
Ska bli jättekul!
Godeftermiddag 
Har varit i skolan hela dagen, men nu snart ska jag åka iväg till ridskolan och rida lektion! Vi ska rida en lösgörande övning med bommar. Sedan ska jag bara slappa och umgås med familjen 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus