God Morgon 17e mars
jahapp, troligtvis sover de flesta av er nu, men en annan sitter uppe med sin förbannade eländiga skittenta.
Lärarna har dessutom ändrat en massa i vårt schema så imorrn har vi lektion 10.15 till 15.00 och kl 12.00 ska tentan vara inne. Jag hade räknat med idag förmiddag som möjlgihet att snygga till det sista på tentan. läsa igenom det, leta stavfel osv. Men nu skiter det sig.
OCh så började jag läsa in mig på en bok som vi skulle ha diskusssionsfrågor med oss till lektionen imorrn och då hittar sambon en annan text som är aktuellare som säger att det inte alls är den boken vi ska läsa utan vi ska läsa ungdomsgrupper i teori och praktik, kapitel 1-8, dvs alla kapitel utom 3 eller nått… det är bara 250 sidor som ska läsas till 10.15idag… *muttra*
så det blir en lång natt med kaffe och socker i mängder.
Sen skola, hem, ut med vovven, sen till stallet och därefter hem igen. fyy fasiken för idag…
Hoppas att ni andra kommer ha en mycket bättre natt och dag idag!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag sitter uppe och tittar på Vänner, ska lägga mig strax.
Imorgon/idag ska jag slappa och plugga fysik hela dagen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Så, nu är tentan avklarad och inskickad. Så nu är den sk*ten avklarad. Vi fattade beslutet härhemma att vi ska bojkotta dagens lektioner och istället återhämta oss från denna pärs (vi läser samma kurs jag o gubben och dagens lektioner är inte obligatoriska) så det blir sovmorgon till iaf 10.30 så vi får rätt på dygnet igen. Så börjar vi läsa in oss på rätt bok senare idag och gör de uppgifter som skulle göras tills idag.
så nu ska jag äntligen gå och lägga mig så att jag kan kliva upp idag med :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God morgon!
Här regnar det och är grått så grått.. usch visst är det trist väder nu? Vi vill ha våååår! Längtar så efter fölet så jag håller på o bli tossig!
Här händer inte mycket idag, ska ringa till grannbyn och höra om jag ska passa deras hårfotingar i helgen. SEn blir det det vanliga.

Godag!
Jobbar, har precis börjat, med massa tjorv, 3e datorn jag sitter vid nu, en gick inte o logga in på o den andra va de inge ljud på, suck!
Ska jobba fram till 15 o sen ska jag till ögon på sjukan igen på utvärdering av glasögonen jag fick. Sen bär de nog av ut till Zickan o Oskar. Mannen skulle dit efter jobbet o leka med skotrarna o Oskar, dessa karlar 
Så kvällen skulle jag tro blir där, rätt lugnt o skönt.
Hopaps ni har en bra dag!

Goddag!
Idag ska jag hinna med att skriva en uppsats, helst innan jag åker till stallet efter 4. borde nog börja nu kanske…
ska rida lite dressyr idag, gick sjukt bra i lördags (spikrak galopp på medellinjen, trodde jag verkligen inte skulle gå för en vecka sen hehe), sen gick han i skogen i söndags och vilade igår. så får se vad som hänt under de 2 semesterdagarna, förhoppningsvis funkar det ändå
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

god eftermiddag xD
har är det grått och mulet och jag sitter på min pappas jobb, jag praoar här ;P