Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 612 ggr
LinaN
0

God förmiddag 13/3

Idag så ska jag hänge mig åt att städa för ovanlighetens skull! :) Har bara badrummet kvar vilket jag dratt mig för ett tag så idag får vi ta tag i det då vi ska ha fest imorrn (födelsedagsfest för mig^^) så då kan det ju vara en idé att inte ha 3 kg kattsand över hela badrumsgolvet samt att skura toaletten och handfatet kan vara på sin plats.

Sen ska vi någonstans under dagen hinna storhandla inför festen imorrn, vi ska ju bjuda på pastasallad och sen vid 17.00 nånting ska vi åka och hälsa på vår eventuellt nya familjemedlemmar. Men vilka dessa är kan jag inte avslöja ännu :) Blir mer spännande så. :)

Självklart ska jag ju också lyckas hinna med Harry nånstans i röran under dagen. Helst efter 13.00 så jag inte missar hem till gården. Jag vet, det är en pensionärserie men jag finner den rätt roande numera :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Godag!

Jag har långdag i dag med, 8-16.15. Trafik nu på fm o utbildning hela em, mkt utbildning dom har klämt in den här veckan…

När jag slutar så blir de hem o duscha o sen till niklas syster på kalas. Sen ska vi nog köra skoter till Zickan o Oskar, Niklas e sugen på o prova den gamla härken han köpte häromdagen. Kommer ta en evig tid, brukar ta typ 15 min att åka dom 1,5 milen men de där gamla skrutten går väl knappast över 30 km/h. Tur jag har min pärla så jag kan gasa ifrån honom Oskyldig Ja de blir väl Let's Dance hos Zickan o Oskar o sen hem igen.

Ja de e väl de.

Hoppas ni har en fin dag!!

ElinH
0

Fredagen den 13:de  Ooooo ;)
Jag praktikar nu och eftersom det är min sista dag här idag har jag bakat en rulltårta att bjuda de andra på i eftermiddag *längtar till fikat, haha* Flört

Ikväll ska jag ta det lugnt och typ kolla på TV med några kompisar =)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

[Nesslan]
0

Nu ska jag snart åka till stallet och ta hand om lillponnyn, hoppas att kunna ta mig hem också, jag bor på ett berg och backen upp är inte plogad eller grusad ^^, Det kom 1dm snö igår och det mesta ligger kvar. I kväll ska jag packa grejer och fundera på vad jag ska ha på mig på söndag, då är det shetlandsutställning i Frillesås :) Så både jag och Golden måste vara snygga!

Ta det nu lugnt allihopa och ha en bra helg!

LinaN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så nu är stallet avklarat :D

Blev litet lastträning och hjärngympa för lillkillen, om nån vecka eller så ska vi åka en sväng till närmsta by, vända och köra hem igen. så det blir extra bra träning för honom, han har ju bara åkt från ett ställe till annat annars. bra att han åker ifrån och kommer tillbaka till samma ställe.

Kolla hans bakben o det söta lilla jämfotahoppet han gör :)

Marija
0

#4 Nej men så duktig han är! Skrattande

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LinaN
0

#5 han är så söt som hoppar jämfota upp på lämmen när benen inte räckte till. och att det ser ut som om han tvekar är för att jag står i vägen (han är en sån gentleman) så när jag flyttar mig längre in i transporten så går han längre in.

Han är litet knas :D

ElinH
0

#4 Vilket sött jämfotahopp han gör haha ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Anna
0

Åh så duktig, gud vad sött litet hopp han gjorde!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

joooossan
0

#4 Duktiga ni är! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se