Gomorgon 3/3
Gomorgon!
Vad har ni för planer för dagen?
Jag jobbar nu, fram till 10.15 o då blir de en promenad med hundarna. Mannen slutar 13 i dag o då ska vi åka o uträtta lite ärenden o sen vet jag inte så mkt mer.
Grått o trist väder o + grader, huva! Vill ha lite minus o sol!
God morgon!
Har inga planer idag alls, längtar tills jag har en ridhäst att planera för. Ska bli skönt att börja jobba hemifrån i höst.
Idag ska jag ta fram lite bildmaterial till kök samt underlag för annonsering av stenskyltarna. Utöver det blir det bus med barnen & det vanliga plockandet här hemma.
Morrn/förmiddag
idag blir det till att baka två tårtor, dekorera och sen på något vis tranpsortera eländena ut till stallet. Annars händer väl inte så mkt.
Ska även beställa min födelsedagspresent vid tillfälle nu inom det närmsta. Pappa, Mamma och min älskling går ihopa och betalar den, för den är inte helt billig ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Gomiddag!
Kom hem från skolan nyss och ska fixa käk. Sen tänkte jag tömköra Dodde, cavalleti arbete. Resten av dagen / kvällen går åt till att plugga & andra avenyn ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

God kväll!
Ska sätta mig med läxa nu, usch! :/
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#5 Åh vad härligt 
Godkväll!
Har ridit en kompis häst idag. Jättemysig ponny som gör otroliga framsteg, jätteskoj att rida är hon. Mer än så har jag inte gjort idag, ska slappa vidare resten av kvällen 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#5 Underbart det ser ut! :D
*pust*
nu är denna dagen nästan lagd till handlingarna… Är så påfrestande med alla som har ringt och skickat mess precis hela tiden, tur att det bara är en gång om året man måste genomleva det :D

#8 FYLLER DU ÅR IDAG??? Känns som jag har missat ngt 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#9 det har de flesta ^^ utom familjen o de närmstaste vännerna…
varför tror du jag inte sa nått i mitt första inlägg idag? ;)

#10 haha ;) aja grattis i efterskott =)
Jenny

#19 Grattis i efterskott ;)