Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 630 ggr
MiaMaria
0

Godag 12/3

Godag!

Vad har ni för er idag?

Jag jobbar långpass, 8-16.15. Har haft lite utbildning på fm men nu är de trafik som gäller, nyss pratat med thailand i 15 min, hopplöst.

Ikväll är de de vanliga som gäller. Kanske lite mek med skoter, va o köpte en ny skoter igår, mannen som fått nå dille på att han ska ha en veteranskoter så igår va vi o inhandlade en sån, eller ja 1,5 för att vara korrekt, de följde med hur mkt saker som helst, nyss chassi, motor, ja iprincip en hel skoter till. Så ajg suckade lite igår, men men, han gör som han vill Flört

Hoppas ni har en toppendag! Här skiner solen o jag vill absolut inte sitta inne o jobba…

Peppe
0

God förmiddag! (middag kanske tom?)

Idag är jag leedig =D

Ska upp till stallet sen,  ska rida för första gången sen i fredags (egentligen torsdags). han har varit sjukt strulig så Maria har fått rida honom några dagar och ska övervaka ridpasset idag X'D jag är rätt nervös att han fortfarande ska strula så fort jag sätter mig på honom :/

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
0

Varit iväg på sjukhus med Alex och kom hem igår den 12 mars.

MiaMaria
0

Nejmen vad har hänt?? Förvånad

LinaN
0

#2 vad har hänt med trollet? är det förkylningen som blivit nått värre? tell us!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Fortsätter i denn då det var här jag berättade.

Kortfattat så ramlade Alex så illa när han busade med sin syster så han fick mkt ont i nacken. det blev ambulanstransport till akuten för både slät och skiktröntgen då det fanns misstanke om att han kunde ha brutit nacken.

En hemsk natt som som tur var slutade väl men man blir medveten om hur skört det verkligen är..

Troligt var en rejäl sträckning då han inte kunde röra sitt huvud, idag är han pigg men lite stel..