Gomorgon 11/3
Gomorgon gänget!
Vad har ni för planer idag?
Här är de tvätt o storstädning som gäller, uppe med tuppen, tvingade mig upp så jag ska hinna något annat förhoppningsvis.
Har jag tur kan de bli bilder till hjälper-artikeln idag, får se vad jag hinner. Även en fika med en kompis på stan är planerad, återigen får vi se vad tiden räcker till.
Gubben pratar om att åka o köpa nån gammal veteranskoter ikväll, mitt krav e då att jag får stanna till på Dollar Store som vi passerar, får väl se vad de blir av de, jag tycker ju inte han ska köpa den där skorven till skoter…
Hoppas ni får en bra dag!!
morrn, idag borde jag sätte mig med min hemtenta, den ska lämnas in på måndag… *suck*
har städat större delen av lägenheten, köket o badrummet som ser värst ut just nu. litet trist men det måste göras. sen ska jag fixa med vinet som nu borde vara jässtoppat iom att jag hällde i jässtoppen igår. så ikväll ska klarningsmedlet i.
Sen så ska jag till stallet, o rida en sväng, tror det blir lilla rundan men är inte säker, beror på om nån är ute. orka inte rida igår då foten gjorde ont. och igårkväll så klev hund-j*veln på foten precis där harry klivit, och helsikke sånt morrande det blev, hunden pep iväg fortare än kvickt.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#1 Hur stor hund har du egentligen? ;)
Jag sitter på praktiken och ska skicka in mina kursval inför nästa år nu.. hm.
Tror jag ska välja detta:
Svenska C, Engelska C, Foto B, Ungföretagssamhet (Småföretagande A, Företagsekonomi A)
Vad tros? ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#2 schäferkorsning med betong i tassarna. Och att bli kliven där man redan är halvt söndertrasad hade nog gjort ont oavsett om det var katten på 5 kg eller hunden om 35kg…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#3 Ajaj :/ Du borde kolla upp med doktorn, min kompis råkade ut för samma sak och gick inte till doktorn och hon har fortfarande besvär och gick till doktorn ett halvår senare eftersom det aldrig blev bättre.. hm, minns inte vad det var som hänt med foten men bra var det iaf inte!
Så gå o kolla för säkerhets skull!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Go dagens!
Här är det som vanligt.. Solen har lyst på oss en stund på fm så vi passade på att gå ut.. super härligt!
Händer inte så mkt idag tror jag… utan det är en vanlig vardag.