Gomorgon 10/3
Gomorgon!
Vad har ni för er idag?
Jag jobbar 8.30-16.30 o har utbildning hela dagen, sitter mer instuderingsuppgifter o de e sååå segt, passar på o smita in här emellanåt
Hem sen o laga mat o stöka lite, ja de vanliga. Kvällen blir nog lugn som de verkar.
Hoppas ni har en bra dag!!
go förmiddag, har försökt ha sovmorgon idag men det gick inget bra, blev bara frustrerad av att jag drömde så fåniga saker.
ska till stallet i eftermiddag och hade tänkt att jag skulle rida litet. gick ju bra igår så jag ska nog ta lilla rundan idag ensam om det inte är nån annan i stallet samtidigt.
Sen skulle vi ev åka o storhandla idag med med en kompis. får se hur det blir.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag sitter på praktiken just nu och har lite halvtråkigt, jobbar med skoluppgifter som skulle varit inne för typ en månad sen och så haha :P
Nu äre lunch för min del och så tar jag tåget hem halv två tror jag. Ikväll ska jag ta det lugnt, hade feber i helgen så vill inte anstränga mig för mycket.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Hejsan.
Har storstädat här hemma, varit ute på promenad med minste trollungen. Var hos grannen och kikade på kossorna och liten passade på att slänga sig (trillade) i härlig grå lera på bondens gårdsplan.. myyyyyspyys
Har är det lite gråmulet men fåglarna kvittrar för fullt, uuunderbart! Kanske snart vår?
Lilltjejen är med mormor idag och har varit i skogen samt ringde nu från köpstaden där hon äter glass och har handlat lite kläder. Hon mår som den lilla prinsessa hon är
Ska nu brygga kaffe och slå mig till ro framför datorn.
Ha en skön dag!