Gomorgon 6/3
Gomorgon!
Vad har ni för planer för dagen?
Jag ska precis till o börja jobba, jobbar fram till 12.15 o sen slutar mannen 13 o då bär de av till svärmor i Lit där de blir skoteråkning, förhoppningsvis hela helgen.
Idag är planen att vi ska åka till en sjö o grilla med några söderbor, tror de va morbror till svågers tjej, ska bli kul! =)
Hoppas ni har en bra dag o har bättre väder än vårat gråmulna +graders hemska väder
God morgon, va ett tag sen jag skrev här nu, både jag och Shannon har flyttat lite på oss, men nu börjar det rätta till sig igen :)
Va ute och slirade igår, vaknade kvart över sex och kunde inte somna om hur mycket jag än försökte… Så hamnade vid datorn istället :P
Har inga större planer för dagen, några kompisar skulle nog ta en shoppingrunda, och är jag inte allt för bakfull senare på förmiddagen så tänkte jag hänga på… Hästen vilar, så ska bara dit och mocka, fixa mat och gosa lite. Usch, jag är så ridsugen!
God morgon!
Här har jag ett val att göra idag som känns väldigt viktigt. Mer om det kommer senare.
I övrigt blir det en vanlig dag idag, händer inte så mycket. Vädret är grått, det duggar och blåser. Blääää med andra ord!
God efetrmiddag!
Här ligger vi hemma i maginfluensa, fy och blä. Det är lite bättre idag.
Jag har idag anmält mig till Marie Kahrle träning den 16-17maj. Ser verkligen framemot detta, det blir andra gången jag kör för henne. Hon är jätte duktig och behandlar alla lika.
ha en fortsatt bra dag!
Matilda rider Bill i höstas.
#3 Nej men vad gulligt! 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
God eftermiddag!
Jag vaknade mitt i natten av att jag hade fruktansvärt ont i ungefär hela ansiktet (brukar få så när jag är påväg att bli sjuk) så jag mosade i mig ett gäng ipren o alvedon o somnade om, sen när jag vaknade igen av klockan hade sjukt ont i halsen. Jippi.
Men jag åkte till praktiken endå men vid halv tolv fick jag ge upp och åka hem. Nu har jag sovit i några timmar men mår fortfarande skit. Feber har jag också.
Jag som ville ha en kul helg… bara att glömma,
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#3 Söt bild =)
#5 Krya på dig!
Jag kom hem från skolan nyss, veckans slappaste dag! Ska snart ute och rida en kort sväng hade tänkt att öva lite serpentiner & volter. I kväll ska jag åka till en kompis och käka thaimat & kika Lets Dance.
Hoppas ni haft/får en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg