inridare sökes
eftersom det verkar smått omöjligt att hitta en vettig köpare till min pärla, så letar jag nu efter ngn som vill ta sig an hennes inridning.
Kan bara konstatera att jag inte har tiden hon kräver.
Om ngn kan tipsa om In-Tillridningshjälp vore jag enormt tacksam, eller det kanske rentav finns ngn här på forumet?
Vilma är en arabkorsning f. 2005. ca 155 i mkh (155-160)

Vad är dina krav på inridaren och prislappen?
Ska hon stå kvar hos dig eller är du villig att köra iväg henne, hur långt ist? Hur är de med förarbetet? Vad kan du tänka dig att betala? Vart bor du? Många frågor som spelar in om jag ska kunna ge dig tips på vettigt folk 

Ja vart bor du? Det finns en jätte bra häst karl vid namn Lars-Åke Johansson, Svenljunga. Är dock inte helt säkert att han tar emot hästar för inridning är kanske mest inkörning
Vad har du för krav? Ålder, utbildning, är du villig att köra iväg henne sov ^^
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag kan hjälpa dig, om du vill? Ring eller maila i så fall, du vet var jag finns.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Jag är fullt villig att köra henne en bit.
Prislapp? Ja jag har ingen aning om vad priser ligger på, kom med förslag =)
Bor i Gävleborg. Vilma är ytterst lite utbildad.
Longerad och tömkörd ett fåtel ggr. Haft sadel och träns uta bekymmer. Även lite hängd på.
Dock ingenting det senaste året pga tidsbrist.
Inkörning kan jag mycket väl vara intresserad av, tycker att det är ett bra alternativ till inridning.
#3 Jag PMar dig ;)

Om du vill ha henne inkörd så skulle jag rekomendera Lars-Åke, Svenljunga ligger i närheten av Borås i Västra götaland. Han är verkligen jätte bra med hästar, vi brukar ha några kurser om håret med honom här hemma och han har en otrolig erfarenhet & hand med hästar.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 Gör så. Har du sele och en passande vagn så kan jag köra in henne också. 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#4 Oj bor du så pass, då skulle jag direkt åka med henne till Sigrid om jag va du. Sigrid håller till i Simeå mellan Bollnäs och Järvsö och där får ditt sto en gedigen utbildning av Sigrid och hennes personal. Pma mig om du vill veta mer om pris osv.
Hade jag haft möjlighet hade hon fått komma hit men just nu har jag inte de tyvärr
Tar emot hästar för utbildning.

Jag kan rekommendera Rebecca Johansson - www.rj-ridcenter.se

Oh tösen som e så fin,henne vill jag ha 
#10 är det min tös du menar? Tack isåfall

Klart de e Vilma jag menar =) Helt underbar, min dröm häst
#12 oj, blir aldeles rörd här
jo hon är vacker, lilla damen